منوچهر یارمحمدی در گفتوگو با ایسنا با اشاره به برداشت محصول سیبزمینی از مزارع شهرستان طارم، اظهار کرد: محصول سیبزمینی شهرستان طارم از اوایل خرداد از مزارع این شهرستان درحال برداشت بوده و تا ۱۵ تیر نیز ادامه دارد.
وی افزود: ۴۵۰ هکتار از مزارع شهرستان طارم به کشت محصول سیبزمینی اختصاص یافته است که متوسط تولید در هر هکتار حدود ۳۰ هزار تن است.
او تصریح کرد: درحال حاضر از میان ارقام مختلف سیبزمینی نوع آگریا و جیلی بیشتر در شهرستان طارم توسط کشاورزان کشت میشود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم خاطرنشان کرد: محصول سیبزمینی با قیمت میانگین ۳۰ هزار تومان از کشاورزان خریداری میشود که قیمت قابل قبولی است، همچنین این محصول باتوجه به شرایط آب و هوایی از کیفیت خوبی نسبت آفت برخوردار بوده و عملکرد خوبی داشت.
انتهای پیام
