۱۴۰۵-۰۴-۰۲ | ۰۹:۳۲
منبع: نمایندگی لرستان
تأکید نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی و نقش حیاتی شبکه

تأکید نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی و نقش حیاتی شبکه

لرستان (ایسنا) - نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی و نقش حیاتی شبکه برق تاکید کرد.

حضرت آیت الله مبلغی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق لرستان، بر اهمیت استراتژیک تأمین انرژی و ضرورت مدیریت هوشمندانه مصرف تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش کلیدی برق در پیشرفت‌های اقتصادی و رفاه اجتماعی،وهمچنین اشاره به آیات قرآنی اظهار کرد: انرژی برق، یکی از ستون‌های اصلی امنیت و توسعه کشور است. مدیریت مصرف، نه تنها یک اقدام اقتصادی، بلکه یک وظیفه اجتماعی و دینی برای حفظ منابع ملی و رعایت عدالت در توزیع نعمت‌های الهی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان سه‌شنبه دوم تیر، نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان شرکت توزیع برق لرستان در راستای تأمین پایدار برق استان، خاطرنشان کرد: همراهی مردم و مدیران با برنامه‌های مدیریت مصرف، ضامن پایداری شبکه و جلوگیری از بحران در ساعات پیک است. ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که این سرمایه ملی برای نسل‌های آینده نیز محفوظ بماند.

شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور ایشان، از راهنمایی‌ها و توصیه‌های ارزشمند ایشان در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف قدردانی و تأکید کردند که شرکت همواره در مسیر اجرای سیاست‌های ملی جهت حفظ پایداری شبکه، با تمام توان تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها