۱۴۰۵-۰۴-۰۳ | ۱۴:۰۶
غریب آبادی: برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله قرار گرفته و مواد هسته‌ای نداریم

غریب آبادی: برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله قرار گرفته و مواد هسته‌ای نداریم

معاون وزارت امور خارجه در اظهاراتی تاکید کرد که «در سوییس هیچ نشستی با مدیرکل آژانس‌ بین‌المللی انرژی اتمی با وجود درخواست وی، برگزار نشد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی در پیامی در شبکه مجازی ایکس با تاکید بر اینکه «هیچ برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله واقع شده و مواد هسته‌ای وجود ندارد» گفت: این مباحث صرفا در چارچوب توافق نهایی و در نتیجه اقدام عملی طرف مقابل در خاتمه تمامی تحریم ها و موضوعات دیگر بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: نمی‌توانید با هیاهوی رسانه‌ای، سیاست «راه بینداز، جا بینداز» را پیش ببرید.

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان