۱۴۰۵-۰۴-۰۷ | ۱۶:۲۲
تشدید برخورد با تخلفات بهداشتی /  پلمب ۳ واحد صنفی در قم

تشدید برخورد با تخلفات بهداشتی / پلمب ۳ واحد صنفی در قم

قم (ایسنا) - مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم گفت: با پیگیری واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی و صدور حکم دستگاه قضا، متصدیان این واحدهای متخلف به مجازات حبس تعزیری محکوم و همچنین به مدت ۲ سال از هرگونه فعالیت در مشاغل مرتبط با گوشت قرمز، مرغ، رستوران و تهیه غذا محروم شدند.

محسن حسینی با اعلام این خبر گفت: در بازرسی‌های کارشناسان  اداره دامپزشکی شهرستان قم، دو واحد عرضه مواد پروتئینی و یک واحد کبابی به دلیل تکرار تخلفات بهداشتی و عدم توجه به اخطارهای قانونی، پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد. 

وی افزود: با پیگیری واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی و صدور حکم دستگاه قضا، متصدیان این واحدهای متخلف به مجازات حبس تعزیری محکوم و همچنین به مدت ۲ سال از هرگونه فعالیت در مشاغل مرتبط با گوشت قرمز، مرغ، رستوران و تهیه غذا محروم شدند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی قم در روز ۷ تیر، مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم تأکید کرد: سلامت شهروندان و زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت خط قرمز ماست و در صورت مشاهده تخلفاتی که مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، علاوه بر پلمب واحدها، با متخلفان طبق قانون و با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها