۱۳۸۵-۰۷-۰۵ | ۱۳:۲۲
قاضي اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران گفت كه اگر پرونده كبري رحمان‌پور در شوراي حل اختلاف به نتيجه نرسيد واحد صلح و سازش دادسراي جنايي تلاش خود را براي اصلاح ذات‌البين به عمل خواهد آورد. عصمت‌الله جابري در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: پرونده‌ي كبري رحمان‌پور بيش از دو ماه است به شوراي حل اختلاف ارسال شده و براي نتيجه يكي از اعضاي اين شورا به شعبه‌ي اجراي احكام دادسراي امور جنايي دعوت شده‌اند. وي افزود: اعضاي شوراي حل اختلاف عنوان كرده‌اند كه براي دعوت از اولياي دم مقتول و شركت آنها در جلسه‌ي صلح و سازش نتوانسته‌اند آدرس و شماره تلفني از آنها به دست آورند. جابري با بيان اينكه اجراي احكام دادسراي جنايي براي حضور اولياي دم در جلسه‌ي صلح و سازش شوراي حل اختلاف منطقه‌ي 11 از آنها دعوت به عمل آورده است، اظهار داشت: اولياي دم مدعي هستند با مراجعه به شوراي حل اختلاف منطقه‌ي رسالت از طرف خانواده‌ي متهم به قتل، مورد حمله قرار گرفتند و براي حضور مجدد در شوراي حل اختلاف تامين جاني ندارند. وي افزود: ما براي حضور در جلسه‌ي صلح و سازش از اولياي دم تقاضاي اعلام مكان مورد نظر آنها را كرديم كه آنها عنوان كردند فقط در شعبه‌ي اجراي احكام دادسراي امور جنايي حضور خواهند يافت و به شوراي حل اختلاف مراجعه نمي‌كنند. جابري با بيان اينكه اولياي دم خواهان قصاص نفس كبري رحماني هستند، اظهار داشت: به محض حصول نتيجه در شوراي حل اختلاف پرونده به اجراي احكام ارسال مي‌شود و چنان‌چه در شوراي حل اختلاف پرونده به نتيجه نرسيد واحد صلح و سازش دادسراي جنايي تلاش خود را براي اصلاح ذات‌البين به عمل خواهد آورد. قاضي اجراي احكام دادسراي امور جنايي، خاطر نشان كرد: در صورتي كه صلح و سازش به نتيجه نرسيد، پرونده براي تشريفات قانوني به حوزه‌ي نظارت قضايي ارسال خواهد شد. انتهاي پيام

# سیاسی

آخرین اخبار سیاسی