• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۳۸۶ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8605-05361
  • خبرنگار : 71133

«از نظر مالي به هيچ‌ كجا تكيه ندارم» اهالي خانه‌ي سينما به عيادت مصطفي كرمي رفتند

«از نظر مالي به هيچ‌ كجا تكيه ندارم» 
اهالي خانه‌ي سينما به عيادت مصطفي كرمي رفتند

رضا ميركريمي مديرعامل خانه سينما به‌همراه پرويز پرستويي دبير يازدهمين جشن سينماي ايران و منوچهر شاهسواري و محمدرضا هنرمند به عيادت "مصطفي كرمي" رفتند.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ملاقات كه ساعاتي قبل در بيمارستان مهر انجام شد، رضا مير كريمي ضمن اظهار علاقه‌مندي از اينكه پيگير كار اين فيلمبردار مصدوم باشد، گفت: ما همه اعضاي يك خانواده هستيم و خانه سينما تا آنجا كه در توان داشته باشد، پيگير كار شما است.

مصطفي كرمي نيز گفت: هميشه علاقه‌مندم روزي از نزديك آقاي پرستويي را ببينم، اما نمي‌دانم چرا در اين موقعيت اين اتفاق افتاد. الان روحيه‌ام خيلي خوب است و مي‌خواهم دوباره به خط مقدم بروم.

اين فيلمبردار جوان گفت: هميشه فكر مي‌كردم، تنها هستم، اما الان مي‌بينيم تمام مردمان دنيا با من هستند. من هميشه در زندگي‌ام كار كرده‌ام و عضو هيچ كجا نشده‌ام.

وي ضمن اشاره به سابقه‌ي فعاليت فيلم‌سازي‌اش گفت: فيلم مستند سفر رياست جمهوري را تصويربرداري كردم و دو تا از آنها را كارگرداني كردم و كارهاي زياد ديگري انجام داده‌ام.

به گزارش ايسنا، كرمي از وضعيت درماني‌اش سخن گفت: عمل اصلي انجام شده است و در يك مرحله به علت اينكه اعلام كردند، بيهوشي خيلي براي‌ام خطرناك است، چهار عضو بدنم قطع شد و الان هم با عمل‌هاي ديگري خون مردگي‌ها از بدنم خارج مي‌شود.

به گزارش ايسنا، درادامه اين ديدار يكي از دوستان كرمي به طرحي مستند كه توسط اين فيلمبردار جوان نوشته شده است اشاره كرد و مير كريمي از كرمي خواست تا درباره‌ي آن توضيح بدهد.

كرمي گفت: ساخت اين طرح براي من يك آرزو شده است، فيلمي جنگي در سال‌هاي گذشته به نام "حماسه مهران" در غرب كشور محل زادگاهم ساخته شده بود كه نزديكانم در آن بازي داشتند اما هيچ وقت اين فيلم اكران نشد و هميشه مردم آنجا دوست داشتند كه اين فيلم را ببينند و من خيلي دوست دارم مستندي درباره‌ي آن و شرايط فراهم شدن ديدن اين فيلم بسازم.

مير كريمي نيز اعلام آمادگي كرد تهيه‌كنندگي اين فيلم را برعهده بگيرد و گفت: مي‌توانيد از مشاوره آقاي هنرمند و پرستويي هم بهره بگيريد.

پرستويي هم ادامه داد: براي بازي من هم مي‌توانيد حساب كنيد و همه ‌نوع در خدمت شما هستيم.

محمد رضا هنرمند هم خطاب به كرمي گفت: در زمان استراحت در بيمارستان فيلم خود را دكوپاژ كن تا به زودي آن را بسازيم.

به گزارش ايسنا، كرمي همچنين در اين ديدار خطاب به حاضران گفت: من از نظر مالي به هيچ‌كجا تكيه ندارم و تا الان خدا روزي رسان من بوده است و آشنايي با شما براي من يك اتفاق بزرگ است.

در پايان اين ديدار رضا ميركريمي مديرعامل خانه‌ي سينما با تاكيد بر حمايت از اين فيلمبردار جوان گفت: خانه سينما قدرت اجرايي و بضاعت مالي ندارد، اما اين قول را مي‌دهم از كرمي به عنوان يك عضو از خانواده سينما حمايت كنيم و از هر شخص ديگري هم كه از اين خانواده در چنين شرايطي قرار بگيرد، به شدت دفاع خواهيم كرد.

پرستويي هم ادامه داد: اين جوان با نفس گرمش كه هنوز جاري است، به ما اين پيام را داد كه به درد چنين آدمهايي بايد رسيدگي شود، فيلمي كه او را به اين روز انداخته درباره‌ي كابل دزدي بوده است و اين كابل چنان سيلي به او زده كه اين گونه شده است.

وي تاكيد كرد: بايد اين قضيه را خيلي جدي گرفت و يك تصميم قاطع و اساسي براي آن گرفت، ممكن است فردا اين اتفاق براي من بيفتد و تضميني وجود دارد كه در آن شرايط بتوانم كاري انجام دهم.

پرستويي درپايان اظهار اميدواري كرد: كرمي با بهبودي نسبي بتواند، فيلمي كه آرزو ساخت آن را دارد بسازد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha