۱۳۸۹-۰۲-۲۵ | ۱۰:۱۵

دقايقي پيش دكتر محمود احمدي‌نژاد رييس‌جمهور كشورمان در مراسم اختتاميه بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور پيدا كرد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين مراسم اختتاميه علاوه بر رييس‌جمهور، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، رييس كتابخانه ملي، تعدادي از معاونان و مسوولان وزارت ارشاد و تعدادي از ناشران حضور دارند.

در اين مراسم قرار است از تعدادي از ناشران نمونه قدرداني شود و رييس‌جمهور نيز در اين مراسم سخنراني خواهد كرد.

انتهاي پيام

# سیاسی

آخرین اخبار سیاسی