• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-15152

/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/ در بيانيه دانشجويان تشكل‌هاي دانشجويي تهران تاكيد شد: پرهيز از تفرقه در ميان مسلمانان رمز پيروزي و ظهور حكومت جهاني است

/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/
در بيانيه دانشجويان تشكل‌هاي دانشجويي تهران تاكيد شد:
پرهيز از تفرقه در ميان مسلمانان رمز پيروزي و ظهور حكومت جهاني است

گروهي از دانشجويان تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران و علوم پزشكي تهران به همراه اساتيد و مسوولان اين دانشگاه‌ها در مقابل درب اصلي دانشگاه تهران تجمع كرده و در اعتراض به هتك حرمت قرآن كريم به اقامه‌ي نماز ظهر و عصر پرداختند.

به گزارش خبرنگار دين و معارف اسلامي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، تجمع‌كنندگان حاضر در اين مراسم با سر دادن شعارهايي همانند "حسين، حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "دانشجو بيدار است از آمريكا بيزار است"، "مرگ بر انگليس، مرگ بر صهيونيزم"، "هيهات من الذله"، "هم غزه هم لبنان جانم فداي اسلام"، "اسلام پيروز است اسرائيل نابود است"، "شعار رهبر ما، شعار هر دانشجو، شعار استاد ما، شعار هر بسيجي، مرگ بر آمريكا" و نيز با در دست داشتن نوشته‌هايي نظير پيام مقام معظم رهبري در هتك حرمت به قرآن كريم و همچنين نوشته‌هايي مانند " آنچه امروز آماج حمله‌ي نظام استكبار جهانيست اسلام عزيز و قرآن مجيد است" و تصاويري از مقام معظم رهبري انزجار خود را اعلام كردند.

هم‌چنين تصاويري از اوباما رييس‌جمهور آمريكا در دست دانشجويان بود كه روي آنها نوشته شده بود YOU BORN QURAN YOU BORNED IN HELL.

به گزارش ايسنا، در اين تجمع بيانيه‌اي به عنوان بيانيه‌ي تشكل‌هاي دانشجويي برگزاركننده‌ي اين تجمع قرائت شد كه متن اين بيانيه به شرح زير است؛

"انا نحن نزلنا الذكر وانا له لحافظون"

اهانت به اديان الهي و رسولان عظيم‌الشان خداوند متعال از مصداق‌هاي لاابالي‌گري و زير پا نهادن ارزش‌هاي انساني و كرامت والاي اشرف مخلوقات است. اديان الهي از آدم تا خادم موحد بوده و مبين يك دين و يك آيين براي هدايت بشر بوده‌اند. همه از سوي خداوند مبعوث شده و مقدس و مقرب درگاه اويند.

توهين به مقدسات هر يك از اين اديان بي‌شك بي‌حرمتي به همه اديان و زير پا نهادن بنيان‌هاي زندگي دنيوي متعالي و خداوند محور است. اقدامات سخيف دنيا‌طلبان كه از هزاران سال پيش با تحريف اديان و كتب الهي يكي پس از ديگري، در جهت منافع و هواهاي انساني شروع شده و با حدوث بعثت پيامبر اكرم(ص) متوقف و غيرممكن شده بود، اكنون با حركت جمهوري اسلامي در راستاي هژموني گفتمان ناب انقلاب اسلامي در سطح جهان وارد فاز جديدي شده است.

خشم سلطه جويان شرق و غرب از اين گسترش جهاني مكتب اسلامي و تهي بودن دست مستكبران از مباني تئوريك باعث جنون آني آنان شده و اقدامات ناشايستي چون هتك حرمت كلام‌الله مجيد را رقم زده است. اقدامي كه بي‌شك به توطئه صهيونيسم بين‌الملل و ايادي آن در دولت جنايتكار آمريكا رقم خورده است. حركات مذبوحانه‌اي كه در راستاي پروژه اسلام هراسي و اسلام ستيزي، صورت پذيرفته، نشانه‌اي است گويا از روند رو به انحطاط و اضمحلال مكاتب انحرافي و نفس ساخته عرب، همان مكاتبي كه در مقابل اسلام و تفكر نوراني قرآن حكيم، به استيصال رسيده‌اند و جسارت نسبت به آخرين كتاب آسماني را در پيش گرفته و واضح است كه چنين اقداماتي در راستاي ايجادتفرقه در بين پيروان اديان و تحريك مسلمانان نسبت به انجام اقدامات تلافي جويانه و استفاده رسانه‌هاي استكباري كه غالبا وابسته به صهيونيسم بوده براي ورود به فاز جديدي از پروژه اسلام ستيزي مي‌باشد.

از سياست‌هاي صهيونيست‌ها آن است كه برادران مسلمان و مسيحي را رو در روي هم قرار دهند و با آتش‌افروزي به اهداف پليد خود برسند لكن مسلمان و مسيحي چنانچه در طول تاريخ نشان داده شده است اگر تحريكات خبيثان نباشد در كنار هم زندگي دوستانه‌اي داشته‌اند و دارند.

لذا ما دانشجويان عضو انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران ضمن تسليت اين واقعه به پيشگاه پيامبران الهي، امام زمان(عج) و نايب بر حقش مقام معظم رهبري (حفظه الله) اعلام مي‌داريم همگرايي در ميان اديان ابراهيمي پايه‌گذار سقوط شياطين است و تمسك به ريسمان الهي، وحدت كلمه پرهيز از تفرقه در ميان مسلمانان رمز پيروزي و ظهور حكومت جهاني است. بر همين اساس آنچه مهم بوده و بر آن تاكيد مي‌نماييم اين است كه حتي اگر شياطين جن و انس دست به اقدامات سخيفي چون به آتش كشيدن كلام الهي كنند، مسلمانان حاضر نيستند ذره‌اي توهين به پيامبران بزرگ و مقدس خداوند از آدم(ع) تا خاتم(ص) نمايند. مسلمانان حاضر نيستند برخلاف دستورات خداوند متعال، ذره‌اي ظلم بر كسي روا دارند و همواره تلاش مي‌كنند با رافت به ارث برده از پيامبر رحمت حضرت محمد مصطفي(ص) عالميان را به صراط مستقيم هدايت كنند و در اين ميان تنها با تسلط بر قلوب جهانيان و ايجاد مهر و عطوفت در ميان انسان‌هاي عالم به زودي گفتمان عشق‌ورزي به خداوند و مودت ميان انسان‌ها را بر عالم حكم‌فرما خواهند كرد.

والسلام علي من اتبع الهدي

انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران، بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران، جامعه اسلامي دانشگاه تهران و جنبش عدالت‌خواهي دانشگاه تهران.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha