• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052314135

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

يك فعال دانشجويي: حضور مردم روز قدس، حمايت از حكومت سوريه است

يك فعال دانشجويي: حضور مردم روز قدس، حمايت از حكومت سوريه است

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: حضور گسترده مردم در روز قدس مي‌تواند جلوه‌اي از حمايت مردم از اصلاحات بشار اسد در سوريه باشد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: حضور گسترده مردم در روز قدس مي‌تواند جلوه‌اي از حمايت مردم از اصلاحات بشار اسد در سوريه باشد.

محمدرضا كاشفي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به حوادث منطقه،‌ خيزش ملت‌ها را متاثر از انقلاب ملت ايران دانست و اظهار كرد: موضوع فلسطين و آزادسازي قدس يكي از عوامل مهم و موثر در ايجاد حركت‌هاي انقلابي در كشورهاي منطقه بوده است.

وي افزود: يكي از ثمراتي كه تاكيد بر موضوع آزادسازي قدس داشته، حركت‌هاي مردمي منطقه بوده است و امروز اين ملت‌ها هستند كه بسياري از اقدامات را از جمله آنچه درباره فلسطين در كشورهايي مانند مصر مي‌بينيم، عملي مي‌سازند.

كاشفي به ضرورت حمايت از حكومت سوريه اشاره كرد و گفت: مساله سوريه و حوادثي كه در اين كشور اتفاق افتاده به خاطر اين است كه اين كشور يكي از حلقه‌هاي اصلي مقاومت را تشكيل مي‌دهد و فشارها براي ساقط كردن حكومت آن كشور نيز به همين علت است. بشار اسد اصلاحات در سوريه را آغاز كرده است اما تداوم آن نياز به حمايت دارد و حضور مردم در روز قدس مي‌تواند جلوه‌اي از حمايت مردم از استمرار پيروزي‌هاي اسد و اصلاحات او در سوريه باشد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي تاكيد كرد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس مي‌تواند بسيار موثرتر از فعاليت‌هاي ديپلماتيك مسئولان سياست خارجي واقع شود.

وي در پايان، با اشاره به تحريم‌هاي اعمال شده عليه ايران اظهار كرد: حضور مردم در روز قدس اين پيام را خواهد داشت كه با وجود همه فشارهايي كه به آنها وارد مي‌شود، حاضر نيستند راه خود را تغيير دهند و دست از آرمان‌هاي انقلاب بردارند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha