• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91052314661
  • منبع : مجلس شورای اسلامی

پيام فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت در پي زلزله شمال‌غرب كشور

پيام فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت در پي زلزله شمال‌غرب كشور

فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت در پي زلزله اخير در شمال غرب كشور، پيامي صادر كرد و خواستار رسيدگي سريع و دقيق به مصدومان و حادثه‌ديدگان اين حادثه شد.

فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت در پي زلزله اخير در شمال غرب كشور، پيامي صادر كرد و خواستار رسيدگي سريع و دقيق به مصدومان و حادثه‌ديدگان اين حادثه شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«بار ديگر وقوع حادثه دلخراش زمين لرزه، موجب جان باختن و مجروح شدن و مصدوميت تعدادي از هموطنان عزيزمان در شهرستان‌هاي اهر، هريس و ورزقان شد و موجبات تاسف را فراهم ساخت.

بطور يقيق اين حادثه قلوب همه هموطنان را متأثر كرد و آثار تخريبي و خسارات جاني ناشي از آن ملت را داغدار ساخت و متاسفانه بخش‌هاي زيادي از اين مناطق در اثر زلزله تخريب گرديد. مردم صبور ايران تاكنون بارها شاهد و ناظر اين گونه بلايا و مشكلات طبيعي بوده‌اند و بحمدالله توانسته‌اند با روحيه و ايمان قوي خود به ياري آسيب‌ديدگان بپردازند و آلام آنها را تسكين دهند. اميدواريم اين‌گونه مشكلات و مصائب هشداري براي مسئولان باشد تا نسبت به بازسازي بافت‌هاي فرسوده و حفظ جان و مال مردم همت بيشتري مصروف دارند.

انتظار اين است تا مسئولان بخش‌هاي امداد و نجات و حوادث غيرمترقبه در اينگونه شرايط بحراني با سرعت عمل و دقت كار نسبت به نجات مصدومان و حادثه‌ديدگان اقدام كنند تا از افزايش وسعت و ميزان حادثه جلوگيري شود.

اعضاي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت ضمن اظهار تاسف فراوان و همدردي با خانواده‌هاي مصيب‌ديده و طلب شفاي عاجل براي مجروحان و مصدومان و تاكيد بر ضرورت بازسازي سريع مناطق خسارت‌ديده و اسكان به هنگام آوارگان، آمادگي خود را براي كمك به حادثه‌ديدگان اعلام مي‌دارند و از مسئولان براي رفع مشكلات مردم آسيب‌ديده استمداد مي‌طلبند.»

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha