• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052515997

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

واعظ طبسي:مردم با شركت در راهپيمايي روز قدس دشمنان اسلام و انقلاب را نااميد كنند

واعظ طبسي:مردم با شركت در راهپيمايي روز قدس دشمنان اسلام و انقلاب را نااميد كنند

نماينده ولي فقيه در خراسان با صدور پيامي به مناسبت روز قدس از مردم دعوت كرد با شركت در راهپيمايي روز قدس بار ديگر دشمنان اسلام و انقلاب را نااميد كنند.

نماينده ولي فقيه در خراسان با صدور پيامي به مناسبت روز قدس از مردم دعوت كرد با شركت در راهپيمايي روز قدس بار ديگر دشمنان اسلام و انقلاب را نااميد كنند.

به گزارش گروه دريافت خبرخبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن پيام آيت الله واعظ طبسي به اي شرح است: جمعه پاياني ماه مبارك رمضان، ماه ضيافت الله، مؤمناني را كه يك ماه دل‌هاي خود را با عبادت و بندگي حضرت حق نور و صفا بخشيده‌اند، براي آزادي قبله‌ي اول مسلمين از چنگال دشمنان دين خدا و انسانيت فرا مي‌خواند.

اينك و در اين برهه‌ي حساس از تاريخ كه به قيادت معمار روشن‌بين انقلاب اسلامي ايران و رهبري داهيانه ولي امر مسلمين جهان و امام جامعه اسلامي درخت بيداري اسلامي در جغرافياي گسترده خود ثمره‌هاي شيريني داده و روز به روز به وسعت دايره اين پديده عصر حاضر افزوده مي‌شود و از سوي ديگر هسته‌هاي مقاومت اسلامي در لبنان و به‌ويژه سوريه مورد هجمه و تهديدات امپرياليسم جهاني و صهيونيسم خبيث قرار گرفته، ضرورت حضور امت اسلامي در اقصي نقاط جهان در صحنه اعلام انزجار و خشم از عملكرد شياطين و دشمنان خون آشام در اين مقطع تاريخي بيش از پيش نمايان است.

بدون شك با هدايت خداوند و مجاهدت امت اسلام قدس شريف، قبله اول مسلمين جهان به دامن اسلام باز خواهد گشت و اين وعده الهي محقق خواهد شد و اين پاره تن امت اسلام محل عبادت و تجلي وحدت همه موحدان و خداپرستان خواهد شد. همچنان كه امروزه بحمدالله فكر و دورانديشي امام راحل عظيم الشأن قدس سره در برپايي راهپيمايي روز جهاني قدس به بار نشسته و پس از حدود سي و سه سال ثمرات مبارك و مستمر آن را در جاي جاي سرزمين‌هاي اسلام و ديگر نقاط جهان مشاهده مي‌كنيم.

باري نداي مظلوميت شيعيان مظلوم بحرين و مسلمانان مورد ستم ميانمار نيز امت اسلامي را به خيزشي سراسري در روز قدس فرا مي‌خواند. باشد كه به ياري خداوند متعال و كمك و عنايت ويژه حضرت ولي عصر ـ ارواحنا فداه ـ طلوع صبح ظهور آن عزيز به زودي زود محقق شود، مستضعفان عالم بر مستكبران غلبه و نصرت يابند و پرچم شكوهمند اين انقلاب به دست رهبر فرزانه انقلاب اسلامي مد ظله العالي به يگانه درّ بازمانده خاندان رسالت و منتقم آل الله تقديم شود؛ «أليس الصبح بقريب».

اكنون از عموم مردم مؤمن و روزه‌دار خراسان و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي به‌ويژه حضرات آيات، علماي اعلام و روحانيت معظم، خانواده‌هاي معزز شهدا و ايثارگران، مسؤولان، دانشگاهيان، فرهنگيان و اصناف دعوت نموده تا با احساس مسؤوليت و با حضور شكوهمند خود در راهپيمايي روز جهاني قدس، همچون گذشته ضمن تجديد بيعت با آرمان‌هاي بلند امام راحل قدس سره الشريف و رهبر معظم انقلاب اسلامي مد ظله العالي و پاسخ دندان شكن به زمزمه‌هاي بدخواهان و كج‌انديشان، نداي آزادي مسلمانان و اماكن مقدسه مسلمين را سر داده و بار ديگر دشمنان اسلام و انقلاب را نااميد نمايند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha