• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91052716843
  • خبرنگار : 71038

/ بيداري اسلامي، نويد بخش آزادي قدس/

رييس‌جمهور /1/:وجود رژيم صهيونيستي توهين به تمام بشريت است

رييس‌جمهور /1/:وجود رژيم صهيونيستي توهين به تمام بشريت است

رييس جمهور كشورمان، وجود رژيم صهيونيستي را توهين به تمام بشريت دانست.

رييس جمهور كشورمان، وجود رژيم صهيونيستي را توهين به تمام بشريت دانست.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود احمدي‌نژاد كه پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تهران سخن مي‌گفت، با اشاره به اهميت روز قدس اظهار داشت:‌ من فكر مي‌كنم ابتكار نامگذاري روز قدس در ماه مبارك رمضان توسط امام ‌(ر ه) يك هديه الهي و يك لطف ويژه از سوي امام عصر (عج) است.

وي با بيان اين‌كه روز قدس يك نشانه است و در برگيرنده‌ي تمام ابعاد وجودي انسان اعم از شناخت خدا و انجام مسووليت‌هاي اجتماعي است،‌ اظهار داشت: صهيونيست‌ها در نقطه‌ي مقابل كمال انسان‌ها و جامعه بشري هستند . عامل انحطاط ملت‌ها هستند و در واقع يك گروه اقليت فاسد ضد بشر و ضد ارزش‌هاي الهي به شمار مي‌روند، يك اقليت سازمان يافته و منسجم در نقطه‌ي مقابل تمام ارزش‌هاي الهي هستند.

وي ادامه داد: اين گروه فقط و فقط به قدرت و ثروت و تسلط بر ديگران مي‌انديشد و اين عده قليل ساليان سال است كه جامعه بشري را دچار تلاطم و سنگين‌ترين خسارت‌ها كرده‌اند، خسارت‌هايي بعضا جبران ناپذير.

وي با بيان اين‌كه جنگ جهاني اول و دوم با اسناد قطعي توسط صهيونيست‌هاي پشت پرده برنامه‌ريزي شده است، افزود: صهيونيست‌ها از زماني كه بر آمريكا مسلط شده‌اند، تمام امور عالم را به دست گرفته‌اند و در واقع پشت پرده دولت‌هاي متوالي آمريكا هستند. مراكز ثروت دنيا را در دست گرفتند، رسانه‌هاي اصلي دنيا در دست آنهاست و از اين ابزارها براي نابودي ارزش‌هاي الهي و موجوديت ملت‌ها استفاده مي‌كنند. هر جا تخريب گسترده اخلاقي رخ مي‌دهد، پشت آن صهيونيست‌ها و هم‌پيمايان آنها هستند هر جا كشتار و ويراني وجود دارد، پشت آن صهيونيست‌ها قرار دارند.

وي با اشاره به فلسفه تاسيس رژيم صهيونيستي توسط صهيونيست‌ها ادامه داد: آنها در تلاش هستند كه به جاي همه‌ي ارزش‌هاي متعالي در بين ملت‌ها تعهد به اين رژيم را گسترش دهند و در واقع رژيم صهيونيستي ابزار صهيونيست‌ها جهت تسلط بر

خاورميانه و جهان است.

احمدي‌نژاد با بيان اين كه وجود رژيم صهيونيستي توهين به بشريت و تخريب ملت‌هاست، گفت: صهيونيست‌ها در تعليمات نژاد پرستانه خود، خود را فقط انسان مي‌دانند و ساير ملت‌ها را در اِعداد حيوانات حساب مي‌كنند.

رييس جمهور همچنين با اشاره به اهميت ماه مبارك رمضان و فضيلت‌هاي اين ماه گفت:‌اين ماه يك هديه ويژه از سوي خداوند به بشريت است و در واقع اين ماه، ماه خدا و انسان است ، ماه تمام بشريت و انسان كامل است.

وي با بيان اين‌كه ماه ر مضان داراي ابعاد گوناگون است و همه‌ي ابعاد وجودي انسان را در برمي‌گيرد، افزود: ماه رمضان ماه تنظيم و توجه مجدد و درست به رابطه انسان و خداوند است. همه ارزش‌ها، زيبايي‌ها و كمالات انسان‌ها در تنظيم درست اين رابطه است.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اين‌كه ماه رمضان ماه خدا، توجه به خداوند و تنظيم رابطه مجدد با خداست، افزود: اين ماه در واقع ماه برگشتن به حقيقت انساني خود و شناخت ابعاد وجودي خود و استعدادهاي الهي انسان است.فرصتي است كه انسان حقيقت خود را بشناسد و اگر اين شناخت حاصل نشود انسان به جايي نمي‌رسد.

احمدي‌نژاد تاكيد كرد: ‌ماه رمضان ماه بازگشت به فطرت الهي ،‌ پالايش روح وجان است و كسي كه خود را به درستي بشناسد خداوند را مي‌شناسد و در واقع مي‌توان گفت ماه رمضان ماه انسان است.

رييس جمهور ادامه داد:‌اين ماه، ماه تنظيم مجدد روابط اجتماعي و بازشماري مسووليت‌هاي مهم انسان در برابر جامعه بشري است.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اين‌كه انسان بدون آرمان الهي و تلاش براي برپايي عدالت و حركت در اين راستا بي‌مفهوم است، ادامه داد:‌ما خداوند را از آيات و تجليات آن مي‌شناسيم و بزرگترين آيه آن امام است. ما براي شناخت خداوند بايد انسان كامل را بشناسيم. امام كسي است كه تمام اسماء الهي در آن متجلي شده است و در واقع جلوه كامل خداوند است.

رييس جمهور با تاكيد بر اين كه امام معيار است و در واقع معيار درستي راه است، ادامه داد : امام نشانه است، نشانه‌ي درستي شناخت است و شناخت امام دروازه‌ي شناخت خداوند است. انسان در مورد شناخت خود نيز بايد امام را بشناسد .

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اين كه در بعد اجتماعي نيز نيازمند شناخت، درك و حركت به سوي امام هستيم ادامه داد:‌ بناست جامعه‌ي سعادتمندي برپا شود كدام جامعه سعادتمند است؟ آيا غير از اين است كه فقط و فقط حكومت جهاني سرشار از عدالت توسط حضرت وليعصر (عج) جامعه سعادتمند كامل است؟‌ما براي اين كه بدانيم ر و به جلو هستيم يا نه، بايد خود را با حاكميت امام مقايسه كنيم.

رييس جمهور تاكيد كرد:‌ انسان در تمام ابعاد وجود خود نيازمند شناخت امام و حركت به سمت امام است و به همين دليل است كه بدون امام و شناخت آن زندگي جهالت است و تمام انبياء الهي امام و حكومت امام را وعده دادند.

احمدي‌نژاد گفت:‌انقلاب جمهوري اسلامي ايران با تمام عظمت خود بر پا شده تا بشريت را به امام و حكومت امام دعوت كند.

ادامه دارد...

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha