• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۱ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91082113003
  • خبرنگار : 71132

تذکر کوچک زاده به طرح موضوع مرگ وبلاگ نویس ایرانی از تریبون مجلس

تذکر کوچک زاده به طرح موضوع مرگ وبلاگ نویس ایرانی از تریبون مجلس

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی از طرح موضوع مرگ وبلاگ نویس ایرانی در زندان از تریبون مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی از طرح موضوع مرگ وبلاگ نویس ایرانی در زندان از تریبون مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مهدی کوچک‌زاده در این تذکر اظهار کرد: دلم به حال مظلومیت نظام می‌سوزد، آنچه آقای توکلی از تریبون مجلس اعلام کرد که یک نفر در زندان مرده و شما گفتید کمیسیون امنیت موضوع را پیگیری می‌کند ما هم در جریان این موضوع هستیم و می‌دانیم نظام و مسئولین به آن رسیدگی می‌کنند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: آبروی نظام بیشتر از آبروی من مهم است چرا وقتی چیزی در حال رسیدگی است کسی از تریبون مجلس آن را اعلام می‌کند؟

وی در بخش دیگری از تذکر خود از ایرج ندیمی به خاطر عنوان کردن نام وی به عنوان موافق طرح تامین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب پذیر انتقاد کرد و گفت: طبق این طرح دولت موظف است گوشت و مرغ و ... بخرد و به افراد تحت پوشش کمیته امداد بدهد، علیرغم این که من با این طرح موافق بودم آن را امضاء نکردم زیرا نگرانی داشتم.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری سال 92 خاطر نشان کرد:‌اگر این طرح مصوب شد و دولت گوشت و مرغ و برنج به محرومین داد نگویید که این برای خرید رای است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۰۳:۳۲

خب اگر قرار باشد همه نماینده های مجالس دنیا مفهوم نمایندگی مردم را با مفهوم نمایندگی نظام های خود اشتباه بگیرند آن وقت هیچ مجلسی مفهوم بیرونی نخواهد داشت. حالا اگر فکر آبروی نظام هستی چرا کار خود را درست انجام نمی دهی آقای نماینده؟ برو بپرس موکل شما چرا و چگونه و برای چه به قتل رسیده,آقای کوچک زاده یک روزی خود شما در مقام موکل چنین انتظاراتی را از وکیل خود خواهی داشت ...

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۴ ۱۷:۲۴

فكر كردي فقط خودت دلت براي نظام مي‌سوزد؟! همه دلشان براي نظام مي‌سوزد. كم‌كاري و كوتاهي خودتان را خرج نظام نكنيد. پيگيري كنيد چرا و چگونه ان فرد كشته شده است.