• سه‌شنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۱ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91082315072
  • خبرنگار : 71439

نقوی حسینی خبر داد:

گزارش اولیه کمیسیون امنیت درباره مرگ ستار بهشتی تقدیم هیات رییسه می‌شود

گزارش اولیه کمیسیون امنیت درباره مرگ ستار بهشتی تقدیم هیات رییسه می‌شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی دو موضوع حادثه بروجن و مرگ وبلاگ‌نویس در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی دو موضوع حادثه بروجن و مرگ وبلاگ‌نویس در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در جلسه امروز دو گزارش کمیته امنیت و کمیته بررسی حادثه بروجن مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ در این جلسه محسنی‌ثانی رییس کمیته امنیت کمیسیون گزارش مبسوطی از نشست این کمیته به مسئولین قوه قضاییه، نیروی انتظامی و فتا با موضوع بررسی مرگ وبلاگ‌نویس ستار بهشتی به اعضای کمیسیون ارائه کرد که طبق آن بنا شد گزارش اولیه کمیسیون تهیه و در اختیار هیات رییسه قرار گیرد.

نماینده مردم ورامین همچنین خاطرنشان کرد: بررسی و گزارش نهایی این موضوع پس از بررسی‌های بیشتر و کسب گزارشات بخش‌های مختلف از جمله گزارش آزمایشات و تحقیقات پزشکی قانونی در آینده ارائه خواهد شد.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه از قوه قضاییه می‌خواهیم کلیه ابهامات و سوالات مطرح شده را بررسی و شفاف‌سازی نماید، تصریح کرد: در همین ارتباط دواتگری از حقوقدانان برجسته قضایی و از اعضای کمیسیون امنیت ماموریت پیدا کرد تا در کلیه مراحل بررسی، به نمایندگی از طرف کمیسیون حضور جدی و فعالی داشته باشد، کمیسیون امنیت نیز موضوع را به دقت پیگیری خواهد کرد تا همه ابعاد مرگ ستار بهشتی روشن شده و ملت ایران در جریان آن قرار گیرند.

وی همچنین از بررسی لایحه گذرنامه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: در ماده 15 لایحه گذرنامه مصوب شد که برای اشخاص کمتر از 18 سال تمام و افراد تحت ولایت و قیومیت که از ولی یا اقیم خود اجازه کتبی دارند گذرنامه صادر شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: صدور گذرنامه برای خانم‌های مجرد زیر 40 سال با موافقت ولی قهری وی و در غیر این صورت با حکم حاکم شهر امکان‌پذیر است.

نقوی‌حسینی در پایان با بیان اینکه ادامه بحث پیرامون لایحه گذرنامه در جلسه بعدی کمیسیون صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون خانم‌ بیات و آقای بت‌کلیا از هیات اعزامی به کبک کانادا و شرکت در اجلاس بین‌المجالس گزارشی ارائه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha