• پنجشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91091608559

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم به مناسبت روز دانشجو

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم به مناسبت 16 آذر روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم به مناسبت 16 آذر روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن این بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، 16آذر را باید نماد روح آزادگی، استکبار ستیزی، استقلال طلبی و نفی هر گونه ظلم که نشأت گرفته از فطرت پاک انسان است، دانست. 16 آذر نشان می دهد که هر انسان با هر روحیه ای نمی تواند به خود بقبولاند که در زیر چتر ذلت زندگی کند.

جنبش دانشجویی در طول این سال ها فعالیت خود نشان داده با وجود فراز وفرودهای کم و زیاد همیشه در میدان حضور دارد وبا افتخار می‌گوید که این پیروز مندی های خود را پیش از هر امر دیگری مدیون روحیه مطالبه گری ودرک نقادانه خود می‌داند.

جنبش دانشجویی در تاریخ زنده‌ی فعالیت مبارزه‌اش تلاش می‌کند با استفاده از تجربیات گذشته و حال در رسیدن به هدف اصیل خود، گامی به پیش بگذارد و هر لحظه تلاش می کند این درس ها را در بایگانی تجربه برای نسل های بعد نگاه دارد تا بتوانند این راه را با سعی و خطای کمتری بپیمایند و آن جامعه‌ی اسلامی واقعی را در جلوی چشم دیدبان جهانیان به نمایش بگذارند.

جنبش دانشجویی همواره آرمانگرایی بر اساس توحید، شجاعت، شفافیت در بیان، آزادگی و پایبندی به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را از خصوصیات برجسته خود می داند و همواره با روحیه‌ای جهادی، با ایمانی استوار و بصیرتی روز به روز فزاینده همچون گذشته در راه رسیدن به هدف های خود تلاش می‌کند.

جنبش دانشجویی همیشه تلاش می‌کند با کمک از عقیده و استعانت از عزت سرخ و آزادگی حسینی و انتظار سبز مهدوی (ایمان به آینده‌ای روشن) و بهره مندی از تفسیر آن در کلام ولی فقیه زمان سید حکیم امام خامنه‌ای (حفظه الله) در مسیر روشن ولایت حرکت کند و تا پای جان بر آرمان‌های امام خمینی (ره) ایستادگی و همواره بدون در نظر گرفتن منافع احزاب، گروه‌ها و خواص به وظیفه‌ی دیرینه‌ی خود یعنی امر به معروف و نهی از منکر در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و... با تمام توان عمل کند تا در جهت ساختار مندی نظام جامعه اسلامی و منطبق ساختن هر چه بیشتر آن با مبانی والای اسلام ناب محمدی تلاش شود.

آرزوی دانشجوی دغدغه‌مند ایران اسلامی همواره این است که در این برهه‌ی زمانی حساس که توانستیم در زمینه‌ی انقلاب، نفی ظلم و استبداد الگوی کشور های اسلامی منطقه باشیم، بتوانیم در تداوم و جهت دهی مناسب و صحیح در زمینه های مختلف تأثیر گذار باشیم.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم 16 آذر را بهانه‌ای می‌داند تا با آرمان‌های امام راحل بیعت کند و به ندای أین عمار نائب برحقش امام خامنه ای فریاد لبیک سر دهد.

در پایان جامعه ی اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم بر اساس وظایف و رسالت های خود لازم میداند در این برهه از زمان نکاتی را به شرح ذیل اعلام نماید:

- ضرورت حفظ وحدت سران قوا و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از کشیده شدن اختلافات در بین مردم.

- تقدیر وتشکر از مسوولان نظام در حمات مادی ومعنوی از ملت مظلوم فلسطین در به خواری کشاندن قدرت پوشالی صهیونیسم بین الملل.

- ضرورت اهتمام دولت به بهبود وضع اقتصادی و به کارگیری مدیریت صحیح بر اساس فقه پویای اقتصادی اسلامی.

- ضرورت اهمیت به بودجه فرهنگی کشور و جلو گیری از کاهش بودجه ونیرو در زمینه‌ی فعالیت های فرهنگی.

- ضرورت باز بینی دراصلاحیه قانون انتخابات و حذف ماده 35 آن که آسیب های زیادی دارد.

والسلام علی عباد الصالحین».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha