• دوشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 92032716512
  • منبع : مطبوعات

در پی شکایت لاریجانی ؛

احمدی نژاد به دادگاه احضار شد

احمدی نژاد به دادگاه احضار شد

شعبه 76دادگاه کیفری استان تهران بر خلاف اصول مصرح قانون اساسی دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران را به دادگاه احضار کرد.

شعبه 76دادگاه کیفری استان تهران بر خلاف اصول مصرح قانون اساسی دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران را به دادگاه احضار کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این احضاریه بدنبال شکایت آقای علی لاریجانی و همچنین رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نیز یعقوب خلیل نژاد علیه رئیس جمهور ارسال شده است.

ارسال این احضاریه در حالی انجام شده است که بر اساس اصل 140 قانون اساسی: "رسیدگی‏ به‏ اتهام‏ رئیس ‏جمهور و معاونان‏ او و وزیران‏ در مورد جرایم‏ عادی‏ با اطلاع‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ در دادگاه‏های‏ عمومی‏ دادگستری‏ انجام‏ می‏شود."سوال اینجاست که چه در زمان و با چه کیفیتی این شکایت به اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است و آیا تشریفات قانونی بر اساس قانون اساسی انجام شده است یا خیر؟

همچنین بر اساس بند ده اصل 110 قانون اساسی تصریح شده است که رسیدگی به تخلف رئیس جمهور از وظایف قانونی به عهده دیوان عالی کشور است.

شایان ذکر است دادگاه های کیفری وظیفه و صلاحیت رسیدگی به شکایاتی که موضوع و ماهیت آنها حقوقی است را ندارند.

از سوی دیگر موضوع اتهام در این احضاریه مشخص نشده است در حالی که طبق قانون اساسی افراد عادی هم باید از اتهام خود آگاه باشند.

ارسال احضاریه دادگاه کیفری استان تهران در حالی انجام شده است که هیچ تحقیق مقدماتی صورت نگرفته و از اساس ماهیت شکایت و دلایل آن معلوم نیست.

جالب توجه است که تاریخ رسیدگی به شکایت از رئیس جمهور 5 آذر 1392 حدود 6 ماه بعد از ابلاغ آن و چهارماه پس از پایان مسئولیت هشت ساله دکتر احمدی نژاد تعیین شده است.

گفتنی است پیش از این نیز احضاریه هایی برای رئیس جمهور ارسال شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۳:۴۲

به کليه اتهامات رييس جمهور در دادگاه کيفري استان رسيدگي خواهد شد (اين دادگاه يک مرجع عمومي است)

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۴۵

تير آخر رو به سمتش دارن شليك مي‌كنن چون مي‌خوان نامي از احمدي‌نژاد نباشد اما غافل از اينكه احمدي‌نژاد خودش يك فرهنگ است!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۲۷

به اعتقاد بنده رسانه‌هاي حزب‌اللهي به خاطر همون مقداري كه احمدي‌نژاد خدمت كرد بايد از ايشان حمايت كنند. هر چند انتقاداتي بر ايشان وارد است اما امت حزب‌الله نبايد پشتش رو خالي كند چون جريان اشرافي‌گري علي‌رغم سكوت 8 ساله خود از اين به بعد براي احمدي‌نژاد برنامه دارد. نگذاريم نخبگان ملت از پا درآيند

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۳:۴۴

خب؟ چي ميشه؟!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۳:۵۵

براي آقاي لاريجاني متاسفم که ايشان سر همون جريان مذاکره هسته‌اي کينه رئيس جمهور را به دل گرفتند و چه کارها که نکردند.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۳:۵۶

چه زماني به اتهامات آقاي خاتمي و هاشمي و موسوي و کروبي رسيدگي مي‌شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما شاکي هستيم

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۳۸

اين حقيقت‌گوييت منو کشته. همين دو روز پيش به اتهاماتشان رسيدگي شد و با کمال سربلندي از امتحان خارج شدند

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۵۵

50.7 يعني کمال سربلندي؟؟؟؟؟ نخير. 24 ميليون يعني سربلندي

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۵۶

راست ميگی؟ خارج شدند؟ اون هم سربلند؟ حالا چقدر بلند؟ تا پیش خدا می‌رسه؟ روشون هم سفیده؟ خوش به حالشون روسفیدند و سربلند

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۳:۵۸

دلم براي احمدي‌نژاد مي‌سوزد. اي خدايي که جاي حق نشسته‌اي، او هيچ پشتوانه و حامي صاحب قدرتي جز تو ندارد. کمکش کن. چه زود قلب ما را باز جريحه‌دار کرديد مثل 88

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۴۲

حقیقت، بخشی از مردم، خداجویان! چه اسمهایی برای خودتون انتخاب می‌کنید. هر چی بيشتر در اقلیت قرار می‌گیرید ظاهرا طلبکارترید . 4 میلیون نفر میشه چند درصد مردم؟ چهار سال پیش که می‌گفتید اینها اقلیتند 12 میلیونند ... حالا که شما 4 میلیونید هنوز هم اکثریتید؟ خدایی که جای حق نشسته نیازی به توصیه جنابعالی نداره. خودش میدونه چکار کنه. وظیفه ما فقط بندگیه!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۴۸

به رهگذر: کي گفته ما چهار ميليون هستيم؟ اگه راست ميگيد مشايي را تاييد صلاحيت مي‌کرديد تا معلوم ميشد ما چند نفريم.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۰۵

جناب رهگذر!! 4 ميليون راي جليلي رو پاي احمدي‌نژاد مي‌ذاري؟در حالي که هم ما از او برائت جستيم هم او از ما! شايد هم به نفعت نيست حقيقت رو بگي. اگر دولت مظلوم توي انتخابات نماينده داشت الان جشن امسالتون رو هم بايد فاکتور مي‌گرفتيد!!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۱۱

جناب رهگذر! به همین خیال باش که ما چهار میلیونیم! شماها هیچ وقت ملت ایران رو ندیدید اما بالاخره یه روز هر چقدر هم کور باشید خواهید دید.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۵۵

يقين دارم اگر مشايي تاييد صلاحيت شده بود امروز همينها داشتند شعار مي دادند "تقلب! راي منو پس بده!"

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۰۰

در جواب آقاي حقيقت بايد بگم برو بابا

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۰۱

همه در دادگاه عدل الهي يکي هستند

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۰۲

جرمش آن بود که اسرار هويدا ميکرد ...

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۰۵

چرا احمدي‌نژاد به کميسيون اصل 90 احضار نشد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۰۵

این همه درگیری و کشمکش بسهههههههه. چوبشو ما ملت مي‌خوریم

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۰۶

بر اساس تبصره ماده 4 قانون تشکيل دادگاههاي عمومي و انقلاب اصلاحي 81 تنها دادگاه کيفري استان تهران صلاحيت رسيدگي به جرايم برخي از اشخاص را دارد. در اين باره بخش دوم تبصره ماده 4 مي‌گويد: "رسيدگي به کليه اتهامات اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام، شوراي نگهبان، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، وزراء و معاونين آنها، معاونان و مشاوران روساي سه قوه، سفرا، دادستان و ... در صلاحيت دادگاه کيفري استان تهران مي‌باشد ... برخلاف روند عادي صلاحيت دادگاههاي کيفري استان که صرفا به جرايم سنگين رسيدگي مي‌کند بر اساس اين تبصره دادگاه کيفري استان تهران به کليه جرايم اشخاص مندرج در ماده اعم از مهم يا غير مهم رسيدگي ميکند. در ماده از معاونين و مشاورين روساي سه قوه نام برده شده ولي ازروساي سه قوه و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نام برده نشده است. پس نكته اين ماجرا در خود خبر است: احتمالا چون زمان رسيدگي 5 آذر 1392 است، احمدي‌نژاد ديگر رييس جمهور نيست. اين رسيدگي بلامانع خواهد بود

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۲۷

ممنون از توضيحات شما؛ اگر دعوا بواسطه سمت رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد ايجاد شده باشه، وضعيت چطور است؟ آيا زمان برگزاري دادگاه تغييري در صلاحيت دادگاه ايجاد مي‌كند؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۳۵

سلام يونس جان. وقتي ميگه اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام يعني ريس جمهور و ريس مجلس و ريس مجمع تشخصيص رو هم در بر ميگره چون اينها هم عضو مجمع هستن اما رئيس قوه قضاييه چون بايد مجتهد باشه در دادگاه ويژه روحانيت به جرايمش رسيدگي ميکنن

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۱۰

جرم بواسطه سمت و جايگاه عنوان مجرمانه نميگيره بواسطه فعل افراد حاصل ميشود. حال اگر فردي رييس جمهور باشه و جرمي را مرتكب شود پس از اتمام رياست جمهوري اين فرد هست كه بواسطه فرد بودنش فارغ از جايگاه محاكمه خواهد شد. اگر بواسطه رييس جمهور بودنش محاكمه ميشد پس بايد شكايت عليه مجموعه رياست جمهوري طرح ميشد و رييس جمهور بعدي هم آثار اين جرم را به ارث مي‌برد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۳۰

حرف اميرحسين ميتونه درست باشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۰۶

يه کم صبر مي‌کردين ...

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۰۷

ميخوان حساب کار دست روحاني بياد!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۱۲

خبر جعلي است

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۱۳

ميشه آقاي حقيقت بگي جرم هاشمي و خاتمي چيه که برن محاکمه بشن ...؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۵۹

یعنی نمی دونید یا خودتون را زدید به اون کوچه؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۱۶

آیا سران فتنه که این روزها از شادی در پوست خود نمیگنجند هم محاکمه میشوند؟ آیا پاسخ 8 سال خدمت این اتهامات بی پایه و اساس است؟ حتی احضاری که اتهام نامشخص میباشد امیدواریم ریاست مجلس و قوه قضاییه به جای حمایت از خانواده خود به حمایت از حقوق ملت نیز در این حد حساسیت به خرج دهند.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۲۴

حالا كه سران فتنه راي آوردن لطفا مودب باش

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۷:۰۰

مگه سران فتنه رای آوردند؟ من فکر کردم آقای روحانی رای آورده

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۲۲

آقاي هاشمي اتهامش چيه که بايد بهش رسيدگي بشه؟؟؟!!!!!!!!! ايشون که شخصيت سياسي محبوب جامعه و افکار عمومي هستن

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۵۲

اتهامش چيه؟ بهتر بود مي‌پرسيديد اتهامش چي نيست! پرونده همه‌شون يه روزي رو ميشه. فکر مي‌کنند احمدي‌نژاد مظلوم را بکشونن دادگاه ظلم‌هاي خودشون توجيه ميشه؟ ما جونمونو براي احمدي‌نژاد ميديم

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۷:۰۴

مطمئنید؟ ما هم جزو جامعه هستیم یانه؟ فراموش نکنید نزدیک 50 درصد به دیگران رای دادند و نزدیک 14 میلیون نفر شرکت نکردند. به چه مغرورید؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۲۸

آقای ن س، جرم بالاتر از اینکه روز عاشورا پرچم امام حسین را سوزاندند تا به اهداف شومشون برسند؟ در ضمن جریان فتنه یادشون باشه خودشون دوباره فتنه را توسط لاریجانی شروع کردند.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۳۲

ماحصل ديدار با روحاني معلوم شد آقاي لاريجاني به جاي رسيدگي به حقوق خانوادگي‌شون بهتره به حقوق ملت رسيدگي کنن که از نان شب واجب‌تره!!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۳۳

عجب انسانهايی پیدا میشوند. حالا به جای خسته نباشید در آخر دولت آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد چون آخر دولت است آقای لاریجانی هم که دوست رئیسش آقای هاشمی برنده شده حالا دور برداشته. واقعا برای انسانهای قدرنشناس متاسفم.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۳۷

تازه اولشه. ايشون از اين پس بايد خودشون را براي رفتن به دادگاه آماده کنند. اين دادگاهها هر بار مهمتر و جدي‌تر خواهد شد. البته اين روزها ايسنا دست به سانسورش بد نشده

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۷:۱۰

خب ایسنا هم دارد آزادی بیان را که وعده دولت منتخب آینده هست اجرا می‌کند. صرفا جهت اطلاع یادتونه چقدر راحت انتقاد می‌کرد؟ یعنی باز هم می‌تونه؟ چرا باید خودش را آماده کند؟ آقای احمدی‌نژاد حرفهای زیادی برای گفتن دارد پس دادگاهها را علنی برگزار کنند بدونیم جرم رئیس جمهورمون که هنوز رئیس جمهورمون هست ولی انگار دوماه زودتر حذف شده چیست که باید محاکمه شود؟ قربون این همه عدالت. بقیه هم محاکمه می‌شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون جرم بزرگش این هست كه با دم شیر بازی کرد و مقابل کسانی ایستاد که حالا قوه‌ها در دست آنهاست. پیش رهبر هم که خرابش کردند. او جز خدا کسی را ندارد. بترسید از ستم بر کسی که جز خدا کسی را ندارد. حداقل مال مردم را نخورده. خورده؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۵۰

آقا مهدي. اون پرچم سوزاندن‌ها و عکس پاره کردن‌ها کار بعضي‌ها بود که سندسازي مي‌کرند. من به والله اونجا بودم عاشورا. خيلي‌هاشون از عزاداري مي‌اومدن

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۰۸

نميدوني تو قرآن خدا ميگه حتي براي عمل صالحي هم که انجام مي‌دهيد نبايد نام خدا را قسم بخوريد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۵۲

احمدي‌نژاد 70 ميليون طرفدار داره هنوز. هول برتون نداره فکر کنيد خبريه. چند ميليون راي آورديد اونم؟ خب اينکه همه ايران نيست

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۰۰

کسي هم نيست که بگويد مگر جليلي و قاليباف نماينده احمدي‌نژاد بودند؟ مگر مشايي تاييد شده و راي نياورده که شما فهميديد مردم احمدي‌نژاد را نمي‌خواهند؟ حالا که اين دولت منحرف و بزرگترين خطر براي اسلام است چرا مردم به نقطه مقابلش راي ندهند و نگويند که حق با هاشمي بود که از اول دست احمدي‌نژاد را خواند؟ بيچاره احمدي‌نژاد که حتي اجازه دفاع از خود را از او سلب کرديد

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۴۶

ببخشيد جمعيت ايران چند نفره؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۷:۱۱

موافقم. می‌خواهید رای‌گیری برگزار شود با اجازه تبلیغ ببینیم احمدی‌نژاد بیشتر رای می‌آورد یا اونها؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۴:۵۶

الهم عجل لوليک الفرج، و العافيت و النصر توصيه ميکنم کتاب نخبه‌کشي تاليف رضاقلي رو بخوانيد. ما مردمي نخبه‌کش هستيم. همان بلايي که سر اميرکبير و قايم مقام آورديم سر نخبگان خودمان مي‌آوريم. بايد گفت نميتوانيم ببينيم که کسي از ما در فکر و عمل برتر است. حال اگر او مانند اميرکبير از طبقه متوسط و پايين باشد بدتر. وگرنه دادگاه هم موقع تشکيل استمهال ميده (جوک سال قوه قضاييه) تا انتخابات تموم شه. الان هم که ديگه لابد بايد تعطيل شه چون هاشمي و يه کم هم خاتمي رييس جمهور شدند (البته ببخشيد روحاني) احمدي‌نژادم که تا الان نميتونست بره اوين چون رييس جمهور بود حالا مشکلش براي ملاقات حل شده چون کامل ميتونه بره توش. به اميد فرج امام زمان مورد نظر احمدي‌نژاد که منجي عالم هست نه امام زمان آقايان که در چاه و خواب‌ها دنبالش ميگردن. الهم عجل لوليک الفرج

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۰۰

زنده باد احمدي نژاد. شکست به اصطلاح اصولگرايان بخاطر عدم وجود آدم هوشمندي مثل احمدي‌نژاد بود. با حذف احمدي‌نژاد راه براي حضور مجدد هاشمي آماده شد. مجددا اصولگرايان در دام هاشمي افتادند و در زمين ايشان تنها اصولگراي واقعي را تخريب کردند. الان هم در حالي که مجرماني چون بانيان و حاميان و ساکتان فتنه بيرونند قوه قضاييه امثال احمدي‌نژاد و جوانفکر و مرتضوي رو ميگيره تا براي مردم يقيين بشه که عدالت مرد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۰۰

به اين آقاياني که شکايت کرده‌اند بفرماييد که خجالت بکشن و بيشتر خودشان را در نزد مردم ضايع نکنند.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۰۱

خيلي پيشتر از اينها بايد ايشان دادگاهي ميشدند

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۳۰

ايشون خيلي وقته دادگاهي شدند از وقتي گفتند منحرفه وباعث همه بدبختي‌ها. فقط نمي‌دونم چرا هر چي بيشتر توجه کرديم بيشتر فهميديم تنهاست و چون از ما مردم عادي بي حامي سياسي و مالي قدرتمند هست پس محکومترين آدم دنياست حتي بيشتر از آمريکا که ميشه باهاش مذاکره کرد و کنار اومد. گناهکارتر از سران فتنه.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۰۵

چرا بعضياتون چشم ديدن شادي مردمو نداريد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۱۷

بابا ايسنا اين سيستم مثبت و منفي را اصلاح کن. من خودم به تنهايي براي يک پيام 20 تا منفي گذاشتم. بابا اين چه نظرسنجي است؟؟!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۱۹

با سلام درست است همه در مقابل قانون مساوي هستند ولي با اين احضارها و غيره تمامي زحماتي که دکتر محمود احمدي‌نژاد در مدت 8 سال کشيده‌اند يعني پوچ هوا و به نظرم درست نيست الان بخواهند ايشان را احضار نمايند. کمي هم ملاحظات سياسي و بين‌الملي را در نظر بگيريد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۴۷

رهگذر جان عزيزم دقت کنيد همان طور که هجده ميليون به آقاي روحاني راي دادند بيش از هفده ميليون هم به ايشون راي ندادند. تازه از اون هجده ميليون خيلي‌هاشون از حاميان اقاي احمدي‌نژاد بودن. بقيه مردم در هر صورت با هم متحدن و ترجيح ميدن از رييس جمهور منتخب حمايت کنن.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۴۸

اسراييل گفته بود کاري ميکنيم تا نامي از احمدي نژاد نباشه

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۴۹

زنده باد بهار . زنده باد احمدي نژاد. احمدي نژاد هميشه در قلب ملت جا دارد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۵۷

اين است دستمزد فداکاري هاي احمدي نژاد که در سال 88 يک‌تنه، شر را از سر نظام کم کرد. وامصيبتا از اين همه بي‌وفايي و قدرناشناسي.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۰۰

معلوم شد تمام درگیری‌های بین مجلس و دولت تقصیر کی بود. آقای لاریجانی به جای این کارها به مشکلات مردم رسیدگی کن.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۰۳

چرا به جرم فاضل لاریجانی و مهدی هاشمی رفسنجانی رسیدگی نمی‌شه؟ این جواب 8 سال زحمات دکتر احمدی‌نژاد است؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۰۵

به خدا نفرین همه ما پشت سر شماست آقای لاریجانی

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۰۶

اگه یک مو از سر دکتر احمدی نژاد کم بشه من دیگه توی هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنم.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۱۱

ايمان من محبت و دينم به ولايت است، بگذار دشمنان تو خوانند کافرم. جرمش راست‌گويي و نترسيدن بود

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۲۰

عاقبت کسي که جلوي سرمايه‌داري و دزدي رو ميگيره همينه. به خدا قسم شريف‌ترين آدم احمدي‌نژاده

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۲۳

آنها تحمل 26 ميليون راي او را نداشتند و نخواهند داشت پس بايد تخريب شود حالا به هر شکلي ...

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۳۲

احمدي‌نژاد شايد اين 2 سال گذشته يه اشتباهاتي کرد ولي 4-5 سال واقعا و بيشتر از رئيس‌جمهورهاي قبليمون واسه کشور زحمت کشيد و خدمت کرد. مجرم اونايي هستن که آشوب 88 رو راه انداختن.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۳۸

موسوي و کروبي و خاتمي هنوز هم سران فتنه‌اند عارف که از صحنه کنار رفت يعني اصلاح‌طلبي در کما رفت. همه در زير سايه عاليجناب جمع شده‌اند!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۵۳

خوبه می‌دونید خدا جای حق نشسته. دیگه چرا به شما بر می‌خوره؟ چه خوشتون بیاد چه بدتون بیاد هنوز بخشی از مردم احمدی‌نژاد را دوست دارند و خوبیهایش را فراموش نکرده‌اند و تخریب کردنش را هم از ناحیه دشمن می‌دانند. بنشین و ببین چطور خدا حق بودنش را ثابت می‌کند. صبر خدا زیاد هست ولی از حق بندگانش نمی‌گذرد. شب دراز است و قلندر بیدار احمدی‌نژاد رای دل مردم را بدست آورده همانطور که اونهایی که به جلیلی رای دادند با دلشون و ایمانشون رای دادند. به خاطر همین به این راحتی‌ها عوض نمیشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۶:۵۶

مطمئن باشين همه اين آقايان فقط به فکر خودشون هستن، مردم کيلو چنده پيش اينا؟ برين کار کنين برادرا که راه نجاتتون دست خودتونه نه اين منتخبين!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۷:۳۵

احمدي‌نژاد در قلب ما مي‌ماند ...

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۲۴

بذار بمونه

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۰۲

اصلا" تا اينجا هيچ فکر کرديد چرا هاشمي پس از رد صلاحيت هيچ اعتراضي نکرد؟ آيا از قبل از سوي اين سياستمدار پير برنامه‌ريزي دقيقي انجام نشده بود؟ به هر حال امروز کشور در اختيار هاشمي و خانواده قرار گرفته. اي کاش صدا و سيما پس از گذشت سالها يکبار ديگر سريال هزاردستان رو پخش مي‌کرد. اينبار بايد به نقش خان مظفر در طبقه بالاي گراند هتل بيشتر دقت کنيم. تاريخ پر است از امثال فروغي‌ها

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۳۹

همه‌اش کار شده بود. او سياستمداري تواناست خوب بلده چکار کند. مردم ايران را هم خوب مي‌شناسد. همين هست که بدجوري خوشحالند.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۱۷

يکي به من توضيح بده من معني اينکه آمريکا مدعي شده به راي مردم ايران احترام مي گذارد يعني چي؟ چرا چهار سال پيش اين مردم قابل احترام آمريکا نبودند؟ از اين ها که بگذريم آنچه که باعث تعجب و حيرت من است شادي صدا و سيماي خودمونه که يک معادله چند مجهولي داره ايجاد مي کنه. لطفا" دقت کنيد: مردم خوشحالند. صدا و سيما هم شاده. شيوخ وهابي منطقه هم سراسر شور و شوق و تبريکند. آمريکا هم اين بار از در احترام و تکريم وارد شده. کارناوال‌هاي شادي هم که به راه افتاده. پس بريم همه روي هم رو ببوسيم و فراموش کنيم چي بوديم و چه خواهيم شد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۲۴

آشوب آغاز شد؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۳۱

قصد بنده خداي ناکرده پرداختن به اختلافات نبود. چرا که اگر خود را تابع ولايت بدانيم بايد تکليف و وظيفه خود را نيز بشناسيم اما درد از اين است که چرا ما مردم اينگونه‌ايم؟ پس بصيرت و بينش اسلامي و تعهدمان کجا رفته؟ آيا فضاي باز سياسي، کارناوالهاي جشن و سروري که در سايتها شاهد تصاويرش هستيم، پهناي باند اينترنت که قرار است به سلامتي چند بانده شود و چند تا شکلات و شيريني از اين قبيل ارزش اين را داشت که به خيلي از ارزشهايمان پشت کنيم؟ قول مي‌دهم با اجراي چند کنسرت و همايش آنچناني بسياري از دوستان و جواناني که امروز هر کدام يک اقتصاددان و معبر سياسي کشور هستند تمام مشکلات اقتصادي و معيشتي را از ياد خواهند برد. اين را آنان هم مي‌دانند. چقدر بايد بي‌توجه باشيم که آمريکا به راي مردم امروز احترام مي‌گذارد ولي چهار سال پيش آن را به چالش مي‌کشيد. يک جاي کار مي‌لنگد. راستش را بخواهيد بدجور هم مي‌لنگد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۴۴

اين شماييد که تحليلتان مي‌لنگد و الا همه چيز کاملا شفاف و درست است

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۴۳

گويا طرفداراي احمدي‌نژاد اينجا صف بستن مثل مرادشون هي بقيه رو بکوبن. البته فکر نمي‌کنم بيشتر از 2 نفر باشن. با اسماي مختلف ميان و هي لايک بيخود مي‌زنن. بابا مردم ميفهمن.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۴۶

همان جمله معروف دکتر حسابي در ايران اگر بخواهي خانه‌ات را آباد کني بايد کشورت را خراب کني و اگر بخواهي کشورت را آباد کني خانه‌ات را به باد فنا مي‌دهند

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۱۸:۵۴

تازه می‌گویند ولایتی هم قراره جانشین جلیلی شود. مثل اینکه کلا مطرود این جمع دو نفرند: احمدی‌نژاد و جلیلی. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۷ ۲۲:۲۲

احمدي نژاد هنوز رييس جمهور منتخب مردم ايرانه و ما دوستش داريم.دشمنانش براي منافع خودشون حق ندارند به ايشان توهين کنند.توهين به احمدي نژاد توهين به ميليونها هوادارشه.