• پنجشنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 92042716677
  • خبرنگار : 71411

قاضی سراج:

ایرادات پرونده مهدی هاشمی سنگین است

ایرادات پرونده مهدی هاشمی سنگین است

سراج گفت: رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی زمان می‌برد؛ زیرا ایرادات پرونده سنگین است.

سراج گفت: رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی زمان می‌برد؛ زیرا ایرادات پرونده سنگین است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، قاضی ناصر سراج در حاشیه مراسم جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در جمع خبرنگاران در مورد آخرین جزییات پرونده مهدی هاشمی اظهار کرد: ممکن است روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی بیشتر از این حرف‌ها طول بکشد.

وی ادامه داد: دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی ایرادهایی است که نسبت به پرونده گرفته شده که البته این ایرادات سنگین بوده و رسیدگی به آن زمان می‌برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۴-۲۷ ۰۹:۵۹

اميدواريم رسيدگي شود ومشمول مرور زمان نگردد!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۲۷ ۱۲:۳۲

اين يعني محاکمه اي در کار نيست اين چه معني و مفهومي دارد که رسيدگي بيشتر از اين حرفها طول ميکشد؟ آيا 4 سال مدت کمي است يا اينکه ميخواهند اينقدر طول بدهند تا مردم فتنه‌ها را فراموش کنند؟

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۲۷ ۱۲:۴۴

عجب؟! خب خدا را شکر که پرونده بچه حزب‌اللهي‌هاي مدافع رهبر انقلاب که در جريان فتنه اعتراض کردند هيچ ايرادي نداشت و به شلاق محکوم شدند اما پرونده اين آقايان اشکال‌هاي سنگيني دارد و قابل رسيدگي و حکم دادن نيست! ياران صادق ولايت فقيه بسيار مظلوم هستند.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۲۷ ۱۴:۳۸

اي کاش هر ايراني يه باباي آيت‌الله داشت و هر کاري ميکرد انگار اتفاقي نيفتاده. اگه من بدبخت يه کاغذ باطله از بيت‌المال بردارم به جاي دست، سرم را از دستانم جدا ميکنند

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۲۷ ۱۷:۰۲

يعني تا پايان عمر مهدي هاشمي ولي اگر يک آفتابه‌دزد باشد توسط نيروي انتظامي در دم محاکمه صحرايي مي‌شود.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۲۷ ۱۷:۴۳

نظرات را يک طرفه منتشر ميکني. اوني که دويست هزار تومان جريمه شد پرونده سنگيني نداشت؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۲۷ ۱۹:۴۱

دو سال پيش يادم مياد تو روزنامه‌ها قرار شد از پليس بين الملل بخوان که آقاي مهدي هاشمي به ايران برگردونده بشن، منم خوشحال بودم. يکهو ديدم از فرداي روز اين خبر تيتر روزنامه‌ها پر شد از جريان انحرافي، سحر و جادو و اجنه. اصلا فکر کردم دارم خواب ميبينم. بعدشم که به فراموشي سپرده شد تا اينکه پارسال رييس جمهور به محض ورودش به نيويورک، آقا مهدي خوشحال و خندون برگشتن به آغوش خانواده. من ميخوام بدونم آقاي مرتضوي و چند قاضي ديگه به علت اينکه حکم صادر کرده بودن که دستگيرشدگان به کهريزک فرستاده بشن، هم محاکمه شدن، هم هزار تا تهمت بهشون زدن. بدرفتاري بازداشتگاه به قاضي ربطش چي بود، ما نفهميديم. اما کساني که تمام اغتشاشات رو طراحي کردن، نامه‌نگاري کردن، به مردم گفتن بريزيد تو خيابونها، طرح رو کاملا اجرايي کردن، دهها پليس و انسانهاي بيگناه مثل مادر و دختري که توي مهد کودک کار ميکردن شهيد شدن، بانکها، ماشينها، ساختمانهاي مسکوني به آتش کشيده شد، چندين ميليارد دلار خسارت مالي به کشور تحميل کردن، اعتبار بين المللي کشور رو خدشه دار کردن، بعد من ميخوام بدونم کدوميک از طراحان اصلي به مجازات رسيدن؟