• دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 92101608842
  • منبع : نمایندگی زنجان

در زنجان رخ داد

انهدام باند خانوادگی مخدر شیشه

انهدام باند خانوادگی مخدر شیشه

ایسنا/زنجان با کشف 211 کیلوگرم ماده مخدر صنعتی در دو عملیات جداگانه در زنجان، شش سوداگر مرگ دستگیر شدند.

با کشف 211 کیلوگرم ماده مخدر صنعتی در دو عملیات جداگانه در زنجان، شش سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه زنجان، سردار علیرضا صالحی فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام انهدام دو باند بزرگ موادمخدر صنعتی در استان در هفته گذشته، اظهارکرد: پس از اعلام گزارشاتی در رابطه با فعالیت این دو باند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شناسایی محل اختفای اعضای یکی از این باندها در قالب پنج اکیپ به محل اختفای آنان در حوالی جاده زنجان – تبریز اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح‌کرد: ماموران در این عملیات با دستگیری سه عضو اصلی این باند در بازرسی از محل 208 کیلوگرم ماده‌مخدر شیشه و بیش‌ساز شیشه کشف کردند.

صالحی با اشاره به اینکه 17 کیلوگرم مخدر شیشه آماده توزیع در این عملیات کشف شد، گفت: کشف این مقدار ماده صنعتی در استان بی‎سابقه است.

وی با اعلام انهدام این باند بزرگ موادمخدر صنعتی، گفت: همزمان با این عملیات یک باند دیگر تهیه و توزیع ماده مخدر صنعتی که به صورت خانوادگی فعالیت داشت شناسایی و اعضای آن که متشکل از سه تن بودند حین حمل مواد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه از این باند خانوادگی نیز سه کیلوگرم ماده مخدر صنعتی از نوع هروئین کشف شد، گفت: در مجموع این دو عملیات 211 کیلوگرم موادمخدر صنعتی کشف شد.

صالحی ضمن تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با عاملان تهیه و توزیع موادمخدر، خاطرنشان ساخت: کشف این مقدار موادمخدر ضمن اینکه نشان از توانمندی پلیس در مبارزه با موادمخدر نشان از عزم جدی برای برخورد با چنین اقداماتی است.

وی با اشاره به اینکه امسال 20 باند موادمخدر در استان متلاشی شده است، تصریح کرد: در سال جاری 40 طرح مبارزه با موادمخدر اجرا و بیش از 600 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شد.

صالحی با اشاره به راه‎اندازی محل نگهداری و درمان معتادان تابلو پرخطر در زنجان، گفت: هر جا مردم در کنار پلیس بودند ما موفق عمل کردیم و تقاضا داریم آحاد جامعه همچنان ارتباط خوب خود را با خدمتگزاران خود حفظ کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha