• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93100904511
  • منبع : نمایندگی مرکزی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب:

فتنه همواره سلاحی در دست دشمنان اسلام بوده است

فتنه همواره سلاحی در دست دشمنان اسلام بوده است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به دشمنی فاسدان با اسلام اشاره کرد و گفت: از زمان صدر اسلام فتنه همواره سلاحی در دستان دشمنان بوده که برای خاموش کردن روشنایی نور ایمان از آن بهره می‌گیرند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به دشمنی فاسدان با اسلام اشاره کرد و گفت: از زمان صدر اسلام فتنه همواره سلاحی در دستان دشمنان بوده که برای خاموش کردن روشنایی نور ایمان از آن بهره می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، منطقه مرکزی، آیت‌الله محسن اراکی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: مردم با درایت این مرز و بوم با تبعیت از فرمان ولی‌امر خود اجازه از بین رفتن اقتدار ایران را ندادند.

وی به فتنه‌هایی که امامان(ع) متحمل شدند، اشاره و بیان کرد: شک و گمانه‌زنی همیشه موجب بروز فتنه خواهد شد و گاهی این امر از یاد می‌رود که با آمدن دلیل و برهان جای هیچ شکی باقی نمی‌ماند.

اراکی از قیام و ایستادگی سالار شهیدان در مقابل فتنه‌گران سخن به میان آورد و اظهار کرد: فتنه‌گران در آن دوران قصد از بین بردن دین اسلام و جایگزینی خواسته‌های سودجویانه خود را داشتند که امام حسین(ع) با نثار خون خود در این شرایط از اسلام دفاع کرد.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان پیشینه تشیع در کشور عنوان کرد: زمانی که فردی فقیه و عادل که به مسائل و مشکلات جامعه واقف است و نیز دنیاپرستی از او فاصله دارد وجود داشته باشد هیچ عقل بیداری سرپرستی چنین انسانی را بر جامعه، رد نمی‌کند.

وی اضافه کرد: حتی دشمنان نظام نیز به این نکته اعتراف کردند که تدبیر و اقتدار مقام معظم رهبری باعث رفع فتنه سال 1388 شد.

اراکی به اهمیت هوشیاری ملت در مقابل اهداف دشمنان تأکید و بیان کرد: دشمن در جنگ نرم می‌خواهد ملت را در مقابل رهبری قرار دهد و به این وسیله بر ملت ما چیره شود و قدرت و اقتدار ما را از بین ببرد.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی از بسیج و سپاه به عنوان نیرویی فرمانبردار و مطیع و نیز تکیه‌گاه محکم قدرت ملت ایران یاد کرد و افزود: دشمنان این امر را به خوبی درک کرده‌اند که نمی‌توانند اتحاد ملت ایران را در هم شکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha