• پنجشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94012006291
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

/در واکنش به اقدامات اخیر عربستان/

مصری:ملت ما منتظر یک اقدام انقلابی هستند

مصری:ملت ما منتظر یک اقدام انقلابی هستند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگرداندن هواپیمای حامل زوار ایرانی از عربستان، گفت: چنین برخوردی در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و سازمان حج و زیارت باید برخورد محکمی داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگرداندن هواپیمای حامل زوار ایرانی از عربستان، گفت: چنین برخوردی در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و سازمان حج و زیارت باید برخورد محکمی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، عبدالرضا مصری در مراسم اختتامیه طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی که در جوار آستان مقدس امامزاده باقر(ع) بیستون برگزار شد، با اشاره به وقایع اخیر اتفاق افتاده برای زوار ایرانی در عربستان، گفت: ملت ما منتظر یک اقدام انقلابی هستند.

وی افزود: اگرچه حج عمره از مستحبات است، اما نباید خود را خوار کنیم. اعمال مستحبی دیگری نیز وجود دارد.

وی خواستار اخراج سفیر عربستان و لغو پروازهای حج عمره تا زمان تعیین تکلیف مسائل و مجازات عاملین آن شد.

نماینده مردم کرمانشاه در ادامه به مذاکرات هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و گفت: تلاش گسترده‌ای از سوی تیم مذاکره کننده کشورمان صورت گرفت که برای ملت ما ملموس است.

وی افزود: در جریان این مذاکرات دنیای استکبار در یکسو و ایران اسلامی در سوی دیگر ایستاد که نشان از عزت ایران اسلامی داشت و این موفقیت حاصل خون شهدا، ایستادگی ملت، تیزبینی مقام معظم رهبری و تلاش تیم مذاکره کننده بود.

وی با بیان این‌که «دو آسیب می‌تواند مذاکرات را تحت تاثیر قرار دهد»، گفت: عده‌ای با بزرگ‌نمایی و عده‌ای با سیاه‌نمایی تلاش می‌کنند اتفاقات را به شکل دیگری جلوه دهند. در این شرایط نه بزرگ نمایی به نفع ماست که دشمن فکر کند ما همه چیز را به مذاکرات پیوند داده و می‌تواند از این طریق برای ما مشکل ایجاد کند و نه سیاه نمایی درست است که عرصه برای تیم مذاکره کننده تنگ شود.

نماینده کرمانشاه ادامه کار را نیازمند فضایی واقع بینانه دانست و گفت: تنها در چنین فضایی به اهداف خود خواهیم رسید.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده از یکسو باید مورد اعتماد قرار گیرد و از سوی دیگر فضای نقد منصفانه باید در کشور باز باشد و شرایطی را فراهم کنیم که نتایج قابل قبولی حاصل شود.

وی افزود: آن‌چه تاکنون اتفاق افتاده صرفا یک بیانیه مطبوعاتی است و آن‌چه در آینده در قالب توافق‌نامه شکل می‌گیرد الزام‌آور است و باید شرایطی فراهم شود که این توفق نامه به شکل درست منعقد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha