• چهارشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94012610305
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

جانشین فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور:

روز ارتش رژه متفاوتی خواهیم داشت

جانشین فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور گفت: 29 فروردین ماه و روز ارتش رژه متفاوتی ارائه خواهیم کرد.

جانشین فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور گفت: 29 فروردین ماه و روز ارتش رژه متفاوتی ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، امیر پوراسماعیل در نشست خبری که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، با تاکید بر این‌که «29 فروردین ماه یکی از ایام یوم‌الله است»،‌ اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) با سایر انقلاب‌ها در دیگر کشورها وجه تمایز زیادی داشت؛ چراکه در سایر کشورها ارکان انقلاب ثابت هستند و فقط سیاسیون و مسئولان جابه‌جا می‌شوند.

وی ادامه داد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی یک جامعه آرمانی را برای ایران ترسیم کردند و پس از پیروزی انقلاب در 22 بهمن سال 57 مردم در 12 فروردین ماه با 98 درصد آراء به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

وی با بیان این‌که «از همان زمان‌ها عده‌ای زمزمه انحلال ارتش را سر می‌دادند»، تصریح کرد: امام خمینی(ره) 28 فروردین ماه بیانیه‌ای دادند و فرمودند ارتش جمهوری اسلامی ارتشی اسلامی و منسجم است و باید بماند و به ارتشیان دستور دادیم تنها به خیابان‌ها بروند و رژه بدهند.

جانشین فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور با اشاره به برنامه ارتش در 29 فروردین ماه اظهار کرد: در این روز رژه کلی یگان‌های نظامی ارتش را خواهیم داشت که همکاران‌مان در سپاه و نیروی انتظامی نیز در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

وی غبارروبی مزار شهدا، پیاده‌روی در پارک خورشید، رژه در میدان 15 خرداد و پرش چتربازها، اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه‌ها برای تبیین پیوند مردم با نیروهای مسلح را از دیگر برنامه‌های ارتش در روز 29 فروردین ماه برشمرد.

وی با تاکید بر این‌که «نوع رژه ما امسال متفاوت است»،‌ گفت: برنامه‌هایی را هم که پیش‌بینی کردیم متنوع خواهد بود و یگان‌های ارتش در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، قوچان، تربت‌جام و سرخس رژه خواهند داشت.

جانشین فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور در پاسخ به سوالی درباره دستاوردهای ارتش در شمال شرق گفت: ما سعی می‌کنیم تا از دستاوردها به صورت ملی و در تهران رونمایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha