• دوشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94063019491
  • خبرنگار : 71132

سخنگوی کمیسیون انرژی: طرح استیضاح وزیر راه سیاسی است

سخنگوی کمیسیون انرژی: طرح استیضاح وزیر راه سیاسی است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر راه در مجلس را سیاسی و برای ضربه زدن به دولت عنوان کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر راه در مجلس را سیاسی و برای ضربه زدن به دولت عنوان کرد.

جلیل جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت:‌ ما معتقدیم در شرایطی که مجلس در حال بررسی توافق هسته‌ای است و لایحه برنامه ششم و بودجه 95 نیز قرار است به‌زودی به مجلس بیاید و از طرفی چند ماه بیش‌تر تا انتخابات مجلس باقی نمانده، طرح استیضاح وزیر راه به صلاح نیست.

وی افزود:‌ وزیر راه توانسته در شرایط سخت اقتصادی به خوبی این وزارتخانه را اداره کند و با وجود محدودیت مالی بسیاری از پروژه‌ها به خوبی انجام شده است. هم‌چنین در بخش مسکن مهر نیز با وجود این که منابع مالی در اختیار دارند نسبت به حل مشکلات‌شان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نماینده مردم خلخال در مجلس با اشاره به بخشی از مشکلات بودجه پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: با این شرایط استیضاح وزیر راه قطعا به خاطر کم‌کاری ایشان در وزارت خانه و ناتوانی در انجام مسوولیت‌ها نیست بلکه ترکیب استیضاح کنندگان نشان می‌دهد این استیضاح سیاسی است و برای ضربه زدن به دولت است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با ابراز امیدواری نسبت به این که وزارت راه با قدرت کار خود را ادامه دهد گفت: اغلب نمایندگان نظرشان این است که استیضاح نباید انجام شود اما اگر هم مطرح شود مجلس به آن رای نخواهد داد.

جعفری در پایان طرح استیضاح وزیر راه را به ضرر کشور دانست و گفت که شخص وزیر فردی با اخلاق و پرکار و توانمند است و باید به او کمک کرد که فعالیت خود را در وزارت‌خانه ادامه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۷-۰۱ ۰۲:۰۴

اقاي جعفري شما که ميگوييد در بخش مسکن مهر نسبت به مشکلات اقدامات خوبي صورت گرفته است لطفا اين اقدامات خوب را بگوييد که چيست تا ما هم بدانيم، متقاضيان مسکن مهر که بنده هم جزئشان هستم چند سال است که اواره هستيم و اصلا تاريخي براي تحويل اعلام نمي کنند با اين حال که تمام پول را طبق قرار داد پرداخت کرده ايم

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۰۱ ۰۸:۴۱

نه تنها سياسي نيست بلكه حرف دل مردم و مطالبه آنان است. ممنون از نمايندگان شجاع

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۰۴ ۱۰:۳۷

اگه استيضاح نشه سياسي کاري در کار است