• شنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94071106908
  • منبع : نمایندگی گیلان

عاشوری: حج را نمی‌توان ترک یا تحریم کرد

عاشوری: حج را نمی‌توان ترک یا تحریم کرد

نماینده شهرستان فومن و شفت در مجلس برای خانواده جان‌باختگان حادثه منا صبر آرزو کرد و گفت: نمی‌توانیم حج را ترک یا تحریم کنیم،اما باید حج با مشارکت کشورهای اسلامی اداره شود.

نماینده شهرستان فومن و شفت در مجلس برای خانواده جان‌باختگان حادثه منا صبر آرزو کرد و گفت: نمی‌توانیم حج را ترک یا تحریم کنیم،اما باید حج با مشارکت کشورهای اسلامی اداره شود.

ناصر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، افزود: ایجاد امنیت برای حجاج توسط کشورهای اسلامی به معنی مداخله در حکومت برای عربستان تلقی نشود اما پیشنهاد می‌کنیم برای امنیت، آسایش و رفاه حال زائران شورایی از کشورهای اسلامی با عضویت خود عربستان تشکیل شود.

عاشوری گفت: وظایف این شورا سیاست‌گذاری و مشورت برای ارائه خدمات بهتر نظیر انتظامات، بهداشت و درمان، رفاه و سلامت، امداد و نجات باید باشد، چراکه اتفاقات پیش آمده در حج امسال بیانگر ضعف مدیریتی و بی‌تدبیری حکام آل سعود است.

وی تاکید کرد: با سوءمدیریتی آل سعود، کشورهای اسلامی از طریق بین‌المجالس اسلامی همفکری کنند و راه‌حل‌هایی را بیابند تا شاهد ان صحنه‌ها نباشیم، با توجه به سابقه‌ای که در مدیریت حج و زیارت دارم اطمینان دارم چنانچه هم اندیشی اساسی در این زمینه صورت نگیرد، این اتفاق آخرین حادثه نخواهد بود.

بزرگ‌ترین جرم نوجوانان فلسطین، زاده شدن در سرزمین مادری‌شان است

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز «همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» بیان کرد: فلسطین قصه پر غصه‌ای برای دو میلیارد مسلمان است، 70 سال صهیونیست زورگو بر ملت مسلمان خباثت می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز، بزرگ‌ترین جرم نوجوانان فلسطین، زاده شدن در سرزمین مادری‌شان است، افزود: برخورد نظامیان اشغالگر با این کودکان، زننده و غیرانسانی است که متاسفانه تاکنون مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از طمع رژیم غاصب صهیونیست کاری نکرده است، فلسطین خودش مقاومت می‌کند و مسلمین جهان باید یار و یاور مظلومان فلسطینی باشند.

عاشوری اضافه کرد: صهیونیست نهایت استفاده را از تفرقه مسلمانان کرد و بر زورگویی و تجاوز خود ادامه داد، ولی آنچه که مسلم است در آینده نه چندان دور پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۱۴:۳۶

حادثه منا از قبل برنامه‌ريزي شده بود. مگه زلزله 10 ريشتري زده که دهها نفر مفقود شدند ؟؟؟