• چهارشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94082011927
  • خبرنگار : 71132

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

مردم به افراطی‌ها رای نمی‌دهند

مردم به افراطی‌ها رای نمی‌دهند

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت که حضور افراطیون در مجلس آینده از دو جناح چپ و راست به شکل حداقلی خواهد بود.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت که حضور افراطیون در مجلس آینده از دو جناح چپ و راست به شکل حداقلی خواهد بود.

ایرج ندیمی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: معتقدم مردم در انتخابات آینده مجلس به افراطی‌های دو گروه رای نمی‌دهند؛ چراکه آرامش را برای رشد و توسعه کشور لازم‌تر می‌بینند.

وی با اشاره به افزایش تحرکات انتخاباتی گروه‌ها و احزاب سیاسی یادآور شد: چند مولفه می‌تواند مجلس بعد را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ یکی قوه مجریه و کارکرد مسئولین، دیگری دیپلماسی خارجی، برجام و کاهش مخاطرات بین‌المللی که برای مردم قابل توجه است و دیگری معیشت، ‌اشتغال و درآمد که می‌تواند در انتخابات مجلس آینده اثرگذار باشد.

وی درباره رویکرد فراکسیون رهروان ولایت در انتخابات آینده نیز خاطرنشان کرد: من تنها یک دوره شاهد بودم که یک فراکسیون پارلمانی شکل گرفت واز دل آن حزب همبستگی بیرون آمد، در غیر این صورت فراکسیو‌های درون پارلمانی معمولا لیست انتخاباتی ارائه نمی‌کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به همسویی نسبی فراکسیون رهروان ولایت با جریان حاکم بر دولت اظهار کرد: رویکرد فراکسیون رهروان ولایت مخالف دولت نیست اما عین دولت هم نیست و برای جذب اکثریت از سبد دولت امکان بیشتری از فراکسیون اصولگرایان دارد؛ لذا بخشی از آرای دولت متوجه اعضای فراکسیون است.

وی در پایان با بیان این‌که «رای اصولگرایان و جریان حامی دولت در انتخابات آینده مجلس تا الان برابر است»، گفت: البته جهت‌گیری مردم بعد از ثبت‌نام و اعلام صلاحیت‌ها مشخص می‌شود، اما آن‌چه مسلم است مردم به کسانی رای می‌دهند که مشکلات‌شان را از جمله مشکلات برون مرزی و مشکلات داخلی با تاکید بر مسائل اقتصادی حل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۱:۰۳

من هم به افراد افراطي وتند رو راي نخواهم داد.

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۱:۳۳

درست است مردم به کساني راي مي دهند که مشکلاتشان را حل کنند

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۲:۰۸

خيرالامور اوسطها. با استناد به سفارشات ديني در تمام کارها بايد با ملايمت و ميانه روي در کليه امورات اجتماعي و سياسي عمل کرد. در وضعيت فعلي منطقه خاورميانه آرامش در کشور بايد در راس توجهات نمايندکان ملت قرار گيرد تا هم امنيت ملي و عمومي حفظ شود هم راه توسعه و آباداني کشور هموار گردد. درود بر منتخبين و افرادي که درصدد خدمت به مملکت خويش و پيشرفت جامعه تلاش ميکنند و در فکر منافع شخصي و جناحي نيستند. والسلام

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۲۰ ۱۳:۰۷

تا بحال چند در صد نمايندگان بقول خودشان عملا بفكر مشكلات مردم بوده اند چه خوب است از همين الان يكي از رسانه ها وارد عمل شود و برونده اين دوستان را باز خواني كند و ببيند واقعا چند نفر از اين افراد در مورد مشكلات مردم پيش قدم شده و بعد تا اخر روي حرف خود ايستاده اند