• چهارشنبه / ۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94090402988
  • خبرنگار : 71184

با اشاره به بیانات رهبر انقلاب؛

قادرمرزی: عادی‌سازی ناهنجاری‌ها یکی از برنامه‌های دشمن برای نفوذ است

قادرمرزی: عادی‌سازی ناهنجاری‌ها یکی از برنامه‌های دشمن برای نفوذ است

نماینده مردم قروه در مجلس گفت: عادی سازی برخی از ناهنجاری‌ها و بی اخلاقی‌ها و تبدیل آن‌ها به هنجار و مسأله ای نو یکی از برنامه های دشمن برای نفوذ است.

نماینده مردم قروه در مجلس گفت: عادی سازی برخی از ناهنجاری‌ها و بی اخلاقی‌ها و تبدیل آن‌ها به هنجار و مسأله ای نو یکی از برنامه های دشمن برای نفوذ است.

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با اشاره به بیانات امروز رهبری در جمع فرماندهان بسیج گفت:‌ نفوذ به دو طریق ممکن است یارگیری و نفوذ مستقیم با مهره‌چینی های مشخص و دوم تزریق اطلاعات خاص بین مسئولان و مردم و تغییرنگاه ها به موضوعی حساسیت‌زا در جامعه.

وی افزود: امروز در جامعه جهانی با از بین بردن فاصله‌های زمانی و مکانی برای ارتباط با افراد انتشار اطلاعات و رویکردها به شدت کم هزینه شده و دشمن می‌داند که مقابله گرم و سخت بسیار هزینه‌برتر از مقابله نرم و سرد است و براندازی و جنگ دیگر به عنوان یک دغدغه برای دشمن وجود ندارد بلکه نفوذ در رویکردها ،‌عقاید و نگاه ها مسأله اصلی است.

این عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: با هوشیاری مسئولین و مردم، بعید است بتوانند با نفوذ مهره های خود کاری از پیش ببرند اما قطعا با نفوذ اطلاعاتی و تغییر هنجارها و ناهنجاری ها و عادی سازی تخلفات به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند و نفوذ شبکه ای در داخل یک نظام سیاسی را در برنامه‌های خود دارند و لازم است جریان های فرهنگی ، سیاسی و آیینی بیش از گذشته هوشیاری خود را در مقابل این نوع نفوذ تقویت کنند و جریان‌هایی که می خواهند چهره اسلام و ایران سیاه جلوه داده شده و برخی رفتارها وناهنجاری های غیر عرفی را نیاز جامعه امروز جلوه می‌دهند باید محکوم شوند و ابزارهای مناسب برای مقابله با آن‌ها ایجاد گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha