• دوشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95050115568
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران خبر داد

انهدام 17 باند سرقت و دستگیری 204 تن طي 24 ساعت

انهدام 17 باند سرقت و دستگیری 204 تن طي 24 ساعت

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران گفت: با اجراي طرح امنيت انتظامي و اجتماعي در غرب استان تهران طي 48 ساعت گذشته، 179 سارق دستگير ، 22 باند سرقت منهدم و 283 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش ایسنا،سردار محسن خانچرلي با بيان اينکه مطالبات مردمي و انتظار مسئولان در خصوص امنيت اجتماعي به صورت پررنگ تر از سوي پليس استان پيگيري مي شود، گفت: با اجراي طرح امنيت انتظامي و اجتماعي و همچنين در بحث مبارزه با سرقت، طي 24 ساعت گذشته با هماهنگي مقام قضائي در عملياتي ويژه، 204 سارق دستگير و 283 فقره انواع سرقت کشف شد.

وي با اشاره به متلاشي شدن 17 باند سرقت در اين عمليات توسط کارآگاهان پليس، گفت: با در دسترس بودن سوابق موجود و پيگيري هاي صورت گرفته، محل اختفاي اين افراد شناسايي شد و تيم هاي عملياتي پليس غرب استان تهران در عمليات شب گذشته اين افراد را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران، ادامه داد: در اين عمليات ، 15 نفر از اراذل و اوباش دستگير شدند؛ که هر کدام داراي سوابق متعدد بودند.

سردار خانچرلي همچنين تصريح کرد:دستگيري 63 خرده فروش مواد مخدر از ديگر دستاورد اين طرح بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد افزايش يافته است.

رئيس پليس غرب استان تهران از افزايش 25 درصدي دستگيري سارقان از ابتداي امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: پليس با هرگونه ناهنجاري با اقتدار برخورد مي کند و اجازه جولان به هيچ مجرمي را نخواهد داد.

سردار خانچرلي با اشاره به اين که اجراي طرح امنيت انتظامي و اجتماعي در غرب استان تهران به طور مستمر و جدي در حال پيگيري است، گفت: با هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضائي، تمامي متهمان پس از تکميل پرونده به دادسرا معرفي شدند تا به جرايم آنها رسيدگي شود.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران، توجه به خواسته ها و مطالبات مردم و پيگيري جدي آنها را مورد تاكيد قرار داد و گفت: شأن پليس، خدمتگزاري به مردم است، پس بايد به دقت به مشكلات آنان رسيدگي شود.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در پايان با ارزيابي مثبت از بازخورد طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي تاکيد کرد: ايجاد جو رواني امنيت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضائي و انتظامي است که در اين ميان نيروي انتظامي همواره پيشگام تامين امنيت در سطح جامعه است و با هنجارشکنان در همه زمينه ها برخورد قانوني دارد که نتيجه آن را مي توان در افزايش سطح رضايت شهروندان مشاهده کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha