• پنجشنبه / ۴ آذر ۱۳۹۵ / ۰۲:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95090302386
  • خبرنگار : 71290

با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری،

قمی: اگر آمریکا بخواهد زورگویی کند عکس‌العمل نشان می‌دهیم

قمی: اگر آمریکا بخواهد زورگویی کند عکس‌العمل نشان می‌دهیم

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه هیچ مساله‌ای نباید باعث شود که آمریکایی‌ها بخواهند از ملت ایران سوءاستفاده کنند، گفت: زیر باز زورگویی آن‌ها نخواهیم رفت و اگر بخواهند زور بگویند حتما عکس‌العمل نشان خواهیم داد.

محمد قمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: طبق گفتار امام (ره) آمریکا دشمن شماره یک و شیطان بزرگ است و همیشه در این فکر بوده که از طریق زور و تزویر نظرات خود را پیاده کند.

وی افزود: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها از صهیونیست‌ها خط می‌گیرند و در واقع رییس جمهور آمریکا را هم صهیونیست‌ها تعیین می‌کنند ما می‌دانیم که آمریکایی‌ها همواره خلف وعده داشته‌اند حتی در رابطه با برجام هم کارشکنی‌های زیادی انجام داده‌اند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار کرد: کارشکنی‌هایی که آمریکا در زمینه تحریم‌ها و مسائل مرتبط با برجام انجام داده بر کسی پوشیده نیست و در حال حاضر هم شاهد هستیم که آن‌ها به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند و این در حالی است که دولت جمهوری اسلامی ایران به همه تعهداتش عمل کرده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس افزود: اگر آن‌ها بخواهند در راستای نقض تعهدات گام بردارند و زورگویی کنند حتما باید عکس‌العمل نشان دهیم و این خواست ملت ایران است درواقع ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود.

قمی در ادامه تاکید کرد: ما به هیچ وجه زیر بار زورگویی‌های آمریکا نخواهیم رفت و هیچ مساله‌ای نباید باعث شود که آن‌ها بخواهند از ملت ایران سوءاستفاده کنند.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: در مورد برجام هم ما توافق‌نامه‌ای که به نفع آمریکایی‌ها باشد قبول نداریم از ابتدا هم بر مساله برد – برد تاکید داشته‌ایم.

این عضو فراکسیون امید مجلس همچنین اظهار کرد: این حقه‌بازی‌ها و حیله‌گری‌های آمریکا را به حساب صهیونیست‌ها و دولت آمریکا می‌گذاریم که می‌خواهند با این چالش‌ها از ما باج بگیرند اما ما که شاگردان عاشورا و دست‌پروردگان حسین (ع) هستیم زیر بار زور نخواهیم رفت.

وی در پایان گفت: اگر بخواهند زورگویی کنند مقابله به مثل خواهیم کرد و ایران هیچ وقت چنین چیزی را قبول نخواهد داشت.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha