• یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95111006527
  • خبرنگار : 71506

به کشتی‌گیران آمریکا اجازه ورود به ایران داده می‌شود؟

به کشتی‌گیران آمریکا اجازه ورود به ایران داده می‌شود؟

در حالیکه رییس جمهور آمریکا در تصمیمی کاملا نژادپرستانه از سفر مردم ایران به آمریکا جلوگیری کرده است باید دید آیا مسئولان کشورمان اجازه سفر تیم ملی کشتی آمریکا به ایران را خواهند داد یا خیر؟

به گزارش ایسنا، جام جهانی کشتی آزاد با حضور 8 تیم برتر دنیا و از جمله آمریکا قرار است 29 و 30 بهمن ماه به میزبانی ایران در کرمانشاه برگزار شود اما با توجه به دستور اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا در جلوگیری از ورود مردم ایران و 6 کشور دیگر به آمریکا هنوز مشخص نیست آیا مسئولان کشورمان اجازه ورود تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به ایران را خواهند داد یا خیر؟

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در همین رابطه به ایسنا گفت: کارهای اداری مربوط به حضور 7 تیم روسیه، ترکیه، آمریکا، گرجستان، جمهوری آذربایجان، هند و مغولستان در جام جهانی 2017 کرمانشاه از یک ماه قبل انجام شده تا این تیم ها بدون مشکل خاصی در این رقابت ها حضور یابند اما با توجه به تصمیم چند روز پیش دولت جدید آمریکا ما نیز تابع تصمیمات مسئولان سیاسی کشورمان هستیم و هر تصیمی در این رابطه گرفته شود اجرا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به طور کامل مانند همیشه به اهداف و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند است و از هر گونه تصمیمی در این رابطه حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که وزارت امور خارجه ایران اعلام کرده اقدامات متقابل در رابطه با این تصمیم ترامپ خواهد داشت و باید دید وضعیت حضور تیم کشتی آمریکا در جام جهانی کرمانشاه چه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۰ ۱۴:۵۹

مشخص و مبرز است که نباید اجازه ی ورود به کشتی گیران امریکایی را داد،اگر واقعا برای شهروندان خودمان ارزش قایل هستیم و باورمان این است که استقلال داریم بایستی به دور از هرگونه مصلحت سیاسی و اجتماعی با این حرکت ثبات باورهای انقلابی و ارزشی خود را به دنیا نشان دهیم . مطمئنا بازتاب زیادی در دنیا خواهد داشت . لااقل در این مقوله جلوی امریکا کوتاه نیاییم .

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۰ ۲۱:۲۲

مجبوریم روادید برای همه صادر کنیم، وگرنه همین چند تا میزبانی کوچیک هم که به ما تو عرصه ورزش میدن، ازمون میگیرن.

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۲ ۱۳:۳۳

شما یک نفر هستی‌ و فقط از طرف خودت میتونی‌ صحبت بکنی‌ نه‌ ملت و این یعنی‌ دمکراسی. بنده و خیلی‌ از امثال بنده می‌خواهیم با دنیا رابطه داشته باشیم از جمله مردم خونگرم آمریکا که این چند روزه واقعا سنگ تمام گذاشتند و در مقابل نژادپرستی ترامپ مبارزه میکنند. چاپ کنید نظر موافقین رو مغازه بقّالی نیست که هر چی‌ به نفع عقاید خودتون هستش رو ورچین می‌کنید.

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۱ ۰۰:۳۶

به هیچ امریکایی نباید اجازه ورود داده شود این حرف ملت است.دیگه کافیست همان روزی که ملوانان انگلیسی را با کت وشلوار ازاد کردید انتطار چنین به حرمتیها را باید میداشتید.

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۱ ۰۱:۱۱

بله نباید ویزا صادر کنند ...شرایط برابر.

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۱ ۱۵:۱۵

به نظر من از مسئولین محترم سیاسی خواهش میکنیم که مثل خود آنها باهاشون برخورد کنیم واجازه ورود ورزشکارای آمریکایی را به ایران ندهند ما مردم ایران تا آخرین قطره خون ازمملکتمون و نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۴ ۲۰:۴۱

بنظر من بهتره به ورزشكارا اجازه ورود بدن چون ورزش براي ايجاد ارتباط زيباي انساني بين ملتهاست و نمادي از توانمندي هاي نوع بشره و هميشه پيام صلح و دوستي ملتها و افراد رو با خودش داره . اما ديوانگاني چون ترامپ كه بلحاظ فهم و درك انساني بسيار عقب مانده اند نبايد عملاً تصميم گيري و رهبري جريان ارتباط ملتها و تمدن انسان معاصر رو در اختيار بگيرن . اين فرصت بسيار مناسبيه براي معرفي ملت شريف و صلح طلب ايران كه هميشه امثال ترامپ خواستن اونارو تروريست معرفي كنن .مقابله به مثل دقيقاًهمونيه كه ترامپيست ميخواد. كه باز فاصله ملتهارو زياد كنن و بتونن انگيزه هاي شوم جنگ طلبي و تماميت خواهيشونو به قيمت نابودي ملت ها و تحقير ملت خودشون توجيه كنن . ترامپ نمادي واضح از سياستمدار كشوري پيشرفته بلحاظ تكنولوژي و قدرته اما بسيار عقب مانده از اخلاق و تمدن. اجازه ورود به ورزشكاران امريكايي برگ برنده بزرگ و فرصت بسيار خوبي براي ايرانه كه در ميدان اخلاق پيروزمندانه ظاهر بشه . دنياي امروزه كه ارتباطات گسترده است و تبليغات فقط در دست سياستمداران تماميت خواه و دنياي سرمايه داري نيست شاهد اين تفاوت هاست و انتخابش روش ترامپ نيست و اين شكست بزرگي براي ترامپ در اذهان عمومي دنياست . پيروزي بزرگتر و ماندگار در اذهان ملتها از آن انديشه برتره و نه جنگ طلبان ديوانه و نژاد پرستي چون ترامپ .

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۶ ۱۵:۴۹

مابايدافتخاركنيم كه همه دنيا ازموشكهاي مابه لرزه امدند ولي مامسلمانيم نبايد اشتباه يك نف مانند ترامپ شهوت پرست ونژادپرست رابه پاي يك جوان ورزشكارنوشت

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۴ ۰۰:۲۶

اجازه ورود ندیم به آمریکا ، به هر قیمتی

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۱۰:۰۶

چرا همه نظرا رو به اشتراك نميذارين ؟ ان شاءالله پيش فرض خاصي رو تبليغ نميكنيد و با مخاطبينتون صادقين ديگه !

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۶ ۰۵:۱۰

اگر بیایند خودش بزرگترین ضرب به عقیده های کوچه بازری رئیس جمهوری آمریکا است>

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۶ ۱۳:۱۸

باید ویزا داده بشه قرار نیست همه مثل هم باشن با این کار ما میتونیم اونو منفورتر کنیم ندادن ویزا کار اشتباهیه و تمامش به ضرر ما تموم میشه ما با همه ملت ها دوستیم ادمین بچاپ