• سه‌شنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 96030200885
  • خبرنگار : 71038

سخنگوی وزارت خارجه: ایسنا در کوران انتخابات از تخریب و توهین خودداری کرد

سخنگوی وزارت خارجه: ایسنا در کوران انتخابات از تخریب و توهین خودداری کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایسنا در زمان تبلیغات و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تلاش کرد استقلال خود را به عنوان یک رسانه بی‌طرف حفظ کند.

بهرام قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد این خبرگزاری در زمان تبلیغات و رقابت‌های انتخاباتی که هم‌چون دوران گذشته اخبار همه نامزدهای ریاست جمهوری این دوره انتخابات را بر روی خروجی خود قرار می‌داد، گفت: یکی از ویژگی‌های ایسنا این است که معمولا حرفه‌ای و سریع به انتشار اخبار می‌پردازد و در کوران انتخابات هم از تخریب و توهین به افراد خودداری می‌کرد. این موضوعی است که در پوشش اخبار انتخاباتی در عملکرد ایسنا به طور کامل قابل مشاهده بود.

این دیپلمات ارشد کشورمان ادامه داد: این خبرگزاری با پوشش اخبار گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی کشور تلاش بر این داشت که در کنار پوشش کامل اخبار، امنیت و منافع ملی کشور را نیز مدنظر داشته تا به آن خدشه‌ای وارد نشود و این تلاش و سبک و سیاق ایسنا قابل تقدیر است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر این‌که در هر زمان و دورانی برای رسانه‌های کشور باید حفظ منافع و امنیت ملی و جلوگیری از وارد کردن خدشه به اعتماد عمومی مردم در اولویت قرار داشته باشد، افزود: در حال حاضر زمان انتخابات و رقابت‌ها به اتمام رسیده و آن‌چه مهم است، این که همه به دولت منتخب مردم در راستای پیشبرد منافع ملی کشور در منطقه و در سطح جهان کمک کنیم تا توسعه و آبادانی هرچه بیش‌تری برای ایران ایجاد شود.

وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در انتخابات دوازدهم گفت: این موضوع به طور قطع قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی را افزایش می‌دهد و جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با اتکا به این حضور باشکوه گام‌های اساسی و مهمی را در عرصه بین‌المللی در راستای دفاع از حقوق ملت ایران بردارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha