• سه‌شنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97110905082
  • خبرنگار : 71572

دادگان: همه تقصیرها را گردن کی‌روش نیندازیم/ آقای تاج! درست تصمیم بگیر

دادگان: همه تقصیرها را گردن کی‌روش نیندازیم/ آقای تاج! درست تصمیم بگیر

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال معتقد است که نباید در ماجرا حذف تیم‌ملی از جام ملت‌های آسیا، همه تقصیرها را گردن سرمربی این تیم انداخت.

به گزارش ایسنا، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات با تداوم طلسم قهرمان نشدن ایران در این رقابت‌ها به پایان رسید تا حسرت ایران به ۴۷ سال برسد. تیم‌ملی دیشب (دوشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ژاپن شکست خورد و این شکست باعث شد انتقادهای شدید از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی دوباره از سر گرفته شود.

محمد دادگان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برخی از انتقادات غیرمنصفانه‌ای که از کی‌روش شده، اظهار کرد: ما در این بازی‌ها باختیم ولی نباید همه تقصیرها را گردن کی‌روش بیندازیم. دلم می‌خواهد آقای تاج در این موقعیت تصمیمی درست بگیرد. در شرایط کنونی تصمیم درست این است که همه تقصیرها را گردن کی‌روش نیندازیم. باید بپذیریم که در این شکست همه مقصر بودند.

او افزود: مشخص بود که صداوسیما و وزارت ورزش، چه برنده و چه بازنده، به دنبال حذف کی‌روش از فوتبال ایران بودند. از آقای تاج تقاضا می‌کنم که تصمیم درستی بگیرد. فوتبال ما با رفتن کی‌روش بدتر می‌شود. یکسری از آدم‌هایی که الان ظاهر شدند و دم از مدیریت و مربیگری می‌زنند، افرادی هستند که به دنبال جایگاه برای خودشان هستند و به فکر خدمت به فوتبال ایران نیستند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با اشاره به فشارهایی که پیش از جام جهانی ۲۰۰۶ به او اعمال شد تا برانکو را از سرمربی‌گری تیم‌ملی برکنار کند، تصریح کرد: آقای تاج! قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ به من هم فشار آوردند که برانکو را برکنار کنم ولی من این کار را نکردم و پشت سرمربی تیم ملی کشورمان ایستادم. امروز هم، درخواست من از شما این است که در این قضیه با تعمق بیشتری تصمیم‌گیری کنید و کی‌روش را مقصر اصلی ندانید. حذف کی‌روش به نفع فوتبال ما نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۱۵:۲۴

دادكان مرد بزرگ

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۲۰:۳۶

سلام در این مدت حرف منطقی شنیدیم از مرد بزرگ فوتبال ایران استاد دادگان بود. خوب بود آقای خیابانی دائم الگریان این گزارش رو بخونه خدا کنه کی‌روش بمونه.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۲۱:۲۳

آقایان ارمین و امیر علی. با احترام به نظر شما لطف کنید و در دو خط بزرگی دادکان و دلیل اهدا چنین صفتی به ایشان را توضیح دهید. شما اگر جای بازمانده‌های تماشاگران کشته شده در استادیوم آزادی بودید و انفعال عجیب و استعفا ندادن صوری ایشان را می دیدید ناراحت نمی‌شدید؟ اگر این اتفاق در ژاپن افتاده بود ریاست وقت فدراسیون فوتبال ژاپن هم همینطور بی‌خیال از کنار موضوع می‌گذشت و دو دستی به میزش می‌چسبید؟!!

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۲۱:۴۳

وقتی یکی مثل تاج با تبصره و استثنا مدیر می‌مونه جز این انتظاری نیست.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۲۲:۵۴

درود بر شما. کاش شما وزیر ورزش بودی.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۲۲:۵۷

آقای دکتر به خاطر این حرف‌های کارشناسی هیچ‌وقت به شما فرصت خدمت و مدیریت نمیدن و باید غیر ورزشی‌ها و بله قربان گوها سرکار باشند و بس.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۰ ۰۰:۲۲

متاسفانه اکثر ما ایرانی‌ها با احساسات تصمیم می‌گیرم و هیچ درسی از گذشته نمی‌گیرم.