• شنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97111307168
  • خبرنگار : 71536

انتقاد بهداد سلیمی و اعتراض هماهنگ برخی بازیکنان تیم ملی + عکس

انتقاد بهداد سلیمی و اعتراض هماهنگ برخی بازیکنان تیم ملی + عکس

بازیکنان تیم ملی فوتبال در واکنش به اعتراض تند و تیز بهداد سلیمی، پیامی مشترک را منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، بهداد سلیمی در پیامی در فضای مجازی در اعتراض به پاداش ملی‌پوشان فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، بازیکنان تیم ملی را فاسد و بنده پول خطاب کرده بود، ملی‌پوشان فوتبال هم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

چندین بازیکن تیم ملی در پیامی مشترک در شبکه‌های اجتماعی از بهداد سلیمی انتقاد کردند و با بیان این‌که سلیمی حق انتشار چنین پیامی را نداشته از او پرسیدند که چگونه با وجود حذف شدن در المپیک ریودوژانیرو، پاداش ریالی و ارزی را دریافت کرده است؟ از طرفی آیا فراموش کرده که بابت چه چیزی به فدراسیون جهانی وزنه برداری، نامه نوشته است؟

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در پایان هم از بهداد سلیمی خواستند تا احترام خودش را نگه دارد و اگر فکر می‌کند حقی از او ضایع شده، آن را از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری پیگیری کند.

متن منتشر شده از سوی بهداد سلیمی

بهداد سلیمی البته ساعتی پس از انتشار استوری اولیه نسبت به حذف آن اقدام کرد و در پستی جدید ضمن عذرخواهی از مردم اعلام کرد که این اظهارات در شأن مردم و او نبوده است.

متن منتشر شده از سوی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۳ ۱۸:۰۲

ای بابا اگر قهرمان میشدید حتما سر بهداد سلیمی را میخواستید ای بازنده های بازی و اخلاق1

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۳ ۱۸:۰۷

البته توهین کردن به هر دلیلی کاری ناپسند است اما حرفهای سلیمی باب دل بسیاری ا ز مردم است چرا که فوتبال پر طرفدار است اما همه پسند نیست. ای کاش فوتبال ما آماتورمیشد تا شاهد این نوع تکبرها نبودیم

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۳ ۱۸:۲۵

حق با بهداد است.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۳ ۲۳:۰۵

احسنت به شجاعت بهداد سلیمی، باید ورزشکاران همه رشته ها به این وضعیت اعتراض کنند

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۳ ۲۳:۲۴

خبر گزاری محترم. لطفا توضیح دهید چند نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال در نوشتن پاسخ برای سلیمی شرکت داشتند؟ البته نوشته سلیمی با ادبیاتی سخیف، دور از شان ورزش بود. بهداد سلیمی هم متوجه شد نوشته اش مورد پسند جامعه ورزش نیست. در صدد تصریح بر امد. ولی شکوه اش نسبت به پرداخت های خارج از عرف پا بر جاست. اکثر مردم و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی بر این باور هستندکه پرداختی ها در فوتبال باید قانونمند شود.خبر گزاری محترم، مردم معترض هستند، چرا که جمعی از بازیکنان تیم ملی فوتبال، از نوشتن یک نامه ساده عاجز هستند و ارز ریالی را با عرض ...اشتباه می نویسند؟! چرا باید چنان مبلغ های کلانی دریافت کنند! و برخی، ان پول های باد اورده را خرج ارتیست ها کنند. پرداخت های کلان و غیر متعارف به سر مربی و بازیکنان تیم ملی باعث گردیده پولی که باید در جای جای این مملکت خرج زیر ساخت های فوتبال این کشور شود تا نونهالان و نوجوانان این کشور از امکانات ابتدایی فوتبال برخوردار شوند. ولی متاسفانه با بی تدبیری رئیس فدراسیون فوتبال خرج تعدادی اندک از فوتبالیست ها می شود.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۴ ۱۳:۳۸

زحمت کشیدن رسیدن به یک هشتم پولشون و گرفتن نوش جون‌شون به کسی هم مربوط نیست. لوکا مودریچ بازیکن رئال اول چوپان بوده این که اینا سواد ندارن جز خودشون به هیچکس مربوط نیست.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۳ ۲۳:۵۴

اعتراض هماهنگ برخی بازیکنان تیم ملی: اعتراض تخصص این کاسب هاست. شاید هم خواسته اند در میدان بازی مطالبه گری کنند.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۴ ۱۳:۳۴

من متاسفم که یک ورزشکار از هم‌چین ادبیاتی استفاده می کنه. اولا فوتبال یک ورزش پربیننده است جوری که میشه گفت پربیننده‌ترین. بعدشم بچه‌های تیم زحمت کشیدن به نیمه نهایی رسیدن جایزه هم میگیرن نوش جونشون اینا هم عرضه دارن برسن به همچین جایگاهی جایزه بگیرن 22 جهان و اول آسیا واسه یه تیم کم امکانات، فوق العاده است.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۴ ۱۶:۱۱

اینا همه دنبال پول و شهرت هستن ! نه وزنه‌بردار نه فوتبالیست امروزی