• پنجشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98032310458
  • خبرنگار : 71010

ورود دادستانی کل کشور به حاشیه‌های فینال جام حذفی / تورک نماینده ویژه

ورود دادستانی کل کشور به حاشیه‌های فینال جام حذفی / تورک نماینده ویژه

دادستانی کل کشور به موضوع حاشیه‌های جنجالی فینال جام حذفی به طور رسمی وارد شده است.

به گزارش ایسنا، پس از حاشیه‌های تلخ دیدار فینال جام حذفی در اهواز بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان و ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این ماجرا، اکنون دادستانی کل کشور نیز به این موضوع وارد شده است و در اولین گام با حضور مهدی تاج در دادستانی کل تحقیقات اولیه از ماجراهای تلخ این دیدار آغاز شده است.

دادستانی کل برای آغاز تحقیقات خود در این پرونده مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را به عنوان نماینده ویژه دادستانی معرفی و او نیز در این پرونده وارد شده است.

قرار است علاوه بر ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دادستانی کل نیز به جهت جنبه عمومی جرم به ماجراهای فینال جام حذفی وارد شود.

بر اساس اطلاع خبرنگار ایسنا، پس از تحقیق از مهدی تاج در محل دادستانی کل کشور قرار است که از سایر مسؤولان دست اندر کار برگزاری فینال نیز تحقیق لازم به عمل آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۳ ۱۳:۴۲

جمع کنید این بساط دروغ و حیله گری را.... مردم بچه فرض کردین؟؟؟؟ عوامل فینال جام حذفی نه تنها محاکمه نمیشوند بلکه تا الان به همه آن‌ها پاداش هم دادن...

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۳ ۱۳:۵۰

این بازی قرار بود در مشهد انجام بشه اما با یک نامه مدیر عامل داماش به بهانه زیاد بودن پرسپولیسی ها در مشهد به اهواز منتقل میشه چون فکر می کردن با توجه به سنگباران دو مرتبه ای پرسپولیس در اهواز توسط استقلالی ها در اهواز پرسپولیس دچار مشکل میشه در حالی که هیچ کجای دنیا یک تیم نمی تونه محل میزبانی بازی رو در فینال تغییر بده و درخواست تغییر بکنه نه در انگلیس نه آلمان حتی ایتالیا و اسپانیا که تماشاگران از هم متنفر هستن....مطمئن باشید اگر به جای پدیده مثلا استقلال بود قطعا در اهواز یک فاجعه کامل رخ می داد چون شرایط سخت زندگی در این استان هواداران دو تیم رو کفری کرده...به حرحال مثل همیشه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قصر در میره و به مدیر عامل داماش هم جایزه میدن