• دوشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98032712784
  • خبرنگار : 71518

نامه پرسپولیس به الاهلی: برانکو سرمربی ماست

نامه پرسپولیس به الاهلی: برانکو سرمربی ماست

باشگاه پرسپولیس طی ایمیلی رسمی به باشگاه عربستانی هشدار داد که با برانکو ایوانکوویچ قراردادی امضا نکند.

به گزارش ایسنا، طی دیروز و امروز رسانه‌های عربی خبر از توافق برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس دادند، این در حالی است که مدیران تیم قرمزپوش پایتخت معتقدند مربی کروات با آن‌ها قرارداد دارد و نمی‌تواند با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند.

در همین رابطه صبح امروز باشگاه پرسپولیس طی یک ایمیل رسمی به باشگاه الاهلی از آن‌ها خواست تا درباره شایعاتی که در رسانه‌های عربی مبنی بر توافق الاهلی و برانکو مطرح می‌شود، شفاف‌سازی کنند.

در این ایمیل همچنین ذکر شده برانکو با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و از این رو به باشگاه الاهلی هشدار داده شده که به اغوای مربی پرسپولیس نپردازد چرا که در این صورت بر اساس ماده ۱۷ قانون نقل و انتقالات فیفا پرسپولیس از الاهلی شکایت خواهد کرد.

بر این اساس باشگاه عربستانی ۲۴ ساعت فرصت دارد که رسماً موضع خود را نسبت به شایعات موجود اعلام کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۱۵:۳۳

به جای این شلوغ کاریها که نتیجه‌ای هم نداره، موقع بستن قرارداد از گروه وکیل‌های مجرب و متخصص بین المللی استفاده میکردید تا صد‌ها هزار یورو از خزانه این مملکت به باد ندهید. سوال من و امثال من این هستش که چرا کسانیکه از مدیریت ورزشی سررشته‌ای ندارند پست به این مهمی‌ رو قبول می‌کنند؟ و مهم‌تر از این هم که چرا وزارت ورزش توی کار فدراسیون دخالت میکنه؟

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۱۹:۳۰

مدیران به لطف ارتباطات در چندین شرکت و سازمان عضو هیات مدیره و مدیر و اینا هستند اولا یک فرد موفق هست که در رشته ای تخصص داشته باشد و تمام سعی و تلاش برای موفقیت بکار گیرد ثانیا مدیران ما اصلا نیازی به تخصص ندارند و پول مفت بیت المال هم که حساب کتاب نداره راست میگن چرا قبل از فسق قرارداد پول طرف را ندادند الان بعد سوت 90 دقیقه داور پول آماده شد؟ عذر بدتر از گناه

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۲۲:۲۳

برانکو در این 4 سال تمام افتخارات ممکن رو برای پرسپولیس بدست اورده سه بار پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شدن -یکسال قهرمان جام حذفی و یکبار هم نایب قهرمان اسیا بعد تو این مدت بالای یک میلیون یورو بهش بدهکارن تازه میخوان از دستش شکایت هم کنند -همه این بیسوادی مدیران فوتبالی ما از تغییر قانون فیفا و قوانین من دراوردی در فوتبال هستش که باعث میشه در اوج بدهکار بودن خودشون رو طلبکار بدونن

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۸ ۰۲:۰۲

هاهاهاهاهاهاهااااااااهاهاااااااااااهاهاااااااااااااهاهاهاااا