• شنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 98050502159
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان: به بازیکنان ایتالیا استرس وارد کرده‌ایم

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان: به بازیکنان ایتالیا استرس وارد کرده‌ایم

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان از آمادگی تیم ایران برای رویارویی با ایتالیا در فینال رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان خبر داد.

اکبر محمدی درگفت و گو با خبرنگار ایسنا، به پیروزی شامگاه دیروز (۴ مرداد) ملی پوشان جوان والیبال ایران برابر تیم برزیل و راهیابی به فینال رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان اشاره کرد و گفت: از همان روز نخست که برای این رقابت‌ها اعزام شدیم، قرارمان تاریخ سازی بود، برای همین پس از حضور در جمع چهار تیم برتر با قدرت مقابل اولین حریف خود در این مرحله ظاهر شدیم.

وی افزود: برای حضوری قدرتمند برابر تیم برزیل این تیم را خوب آنالیز کرده بودیم و ضعف‌هایش را می‌شناختیم، برنامه ریزی خوبی انجام داده بودیم و شب پیش از بازی نیز برای تقویت روحیه بازیکنان مسائل انگیزشی را با آنها کار کردیم تا در این دیدار حساس از نظر روحی و روانی آماده‌تر به میدان بروند.

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران تصریح کرد: به عقیده همه کارشناسان و مربیان تیم‌های مطرحی که در این مسابقات حضور دارند، تیم ایران در دیدار با برزیل یکی از بی‌نقص‌ترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت و همه بازی منطقی و پرقدرتی را از ما دیدند.

وی اضافه کرد: پیروزی که برابر تیم برزیل داشتیم به ارتقاء روحیه بازیکنانمان و بالا بردن اعتماد به نفس آنها کمک کرد و به بازیکنان تیم ایتالیا نیز که از روی سکو تماشاگر بازی جوانان ایرانی بودند، استرس وارد کرد.

محمدی در خصوص اولین حضور تیم جوانان ایران در فینال رقابت‌های جهانی نیز گفت: بازی سختی برابر ایتالیا در پیش داریم، اما ایمان دارم با تلاش کادر فنی، همت و غیرتی که بازیکنان ایرانی دارند و آنالیزی که از این تیم انجام داده ایم، بازی خوبی به نمایش می‌گذاریم و برای کسب مقام قهرمانی به میدان خواهیم رفت.

وی در ادامه به عدم پوشش تلویزیونی بازی‌های ایران توسط بحرینی‌ها در این رقابت‌ها هم اشاره‌ای کرد و افزود: تیم ملی جوانان ایران اولین تیمی بود که دو روز پیش از شروع رقابت‌ها به بحرین وارد شد و مسئولان والیبال بحرین در این مدت سالن تمرین، خودرو برای تردد و سایر امکانات را در اختیار ما قرار داده اند، اما متأسفانه زمانی که رقابت‌ها شروع شد، علیرغم اینکه بازی همه تیم‌ها را پوشش تلویزیونی می‌دادند، به دلیل سیاست کلی که داشتنند بازی‌های ما را پوشش ندادند.

محمدی تاکید کرد: همان ابتدا که متوجه این حرکت بحرینی‌ها شدم، به عنون سرپرست تیم نامه‌ای را به فدارسیون جهانی ایمیل کرده و اعتراض شدید تیم ایران را نسبت به این مسئله اعلام کردم. در نهایت با فشارهایی که با کمک فدراسیون جهانی به بحرینی‌ها وارد کردیم، دیدار بین ما و بحرین و دیدار دیشب با برزیل پوشش داده شد و بازی فینال امشب (۵ مرداد) هم پوشش زنده خوهد داشت.

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در تیم ملی نداریم و همه چیز مهیای تاریخ سازی و کسب اولین قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های جهانی است.

تیم ملی والیبال جوانان ایران امشب (شنبه) در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹ بحرین به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۵ ۲۳:۵۰

دست مریزاد شادمان کردید