۱۳۹۸-۰۷-۲۹ | ۲۰:۴۹
منبع: نمایندگی دانشگاه اصفهان
بهزادی: ذوب آهن تنها است

بهزادی: ذوب آهن تنها است

اصفهان (ایسنا) - دروازه‌بان تیم ذوب آهن گفت: شرمنده‌ایم و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، یوسف بهزادی پس از بازی تیمش برابر شهر خودرو اظهار کرد: شرمنده‌ایم و تلاش می‌کنیم به پیروزی دست پیدا کنیم و چیزی برای گفتن ندارم.
وی ادامه داد: از داوری هم نمی‌توان حرف زد و بدشانسی داریم. توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود،  پای من را ببینید، این خطا کارت زرد نداشت؟
بهزادی افزود: هیچ چیز نمی‌توان گفت. ذوب‌آهن تنهاست. ما فقط خدا را داریم.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها