۱۳۹۸-۰۷-۲۹ | ۲۰:۵۵
منبع: نمایندگی دانشگاه اصفهان
صادقی: هر دو تیم برد می‌خواستند

صادقی: هر دو تیم برد می‌خواستند

اصفهان (ایسنا) - کاپیتان تیم شهر خودرو گفت: ذوب آهن نتایج ضعیفی گرفته بود و ۳ امتیاز این بازی را می‌خواست.

به گزارش ایسنا، سعید صادقی پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود وهر دو تیم برد می‌خواستند.
وی ادامه داد: چون جام حذفی را از دست داده بودیم انگیزه داشتیم و نیاز داشتیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم. ذوب‌آهن نتایج ضعیفی گرفته بود و در خانه بازی می‌کرد و ۳ امتیاز بازی را می‌خواست.
صادقی افزود: از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و اگر دقت داشتیم، گل‌های بعدی را می‌زدیم. ذوب‌آهن خوب کار کرد و داوری هم خیلی خوب بود.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها