• یکشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۸ / ۰۵:۳۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 98081106144
  • خبرنگار : 71576

مصطفی هاشمی: نقطه ضعف مهرام خودم هستم!

مصطفی هاشمی: نقطه ضعف مهرام خودم هستم!

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران با بیان اینکه از عملکرد فعلی تیمش راضی نیست، گفت: تنها نقطه ضعف تیم خودم هستم که باید برطرف شود.

مصطفی هاشمی در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد بازیکنانش در هفته نخست لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم ذوب‌اهن اصفهان گفت: من فکر می‌کنم اشتباهات عدیده‌ای مقابل این تیم داشتیم که به نوع تمرینات ما مرتبط است. فعلا به ایده‌آل و هدف گذاری‌های مد نظر خود نرسیده‌ایم، اما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا هر چه سریع‌تر بهترین عملکرد را در بازی‌ها به نمایش بگذاریم.

او افزود: در نیمه اول بسیار پر اشتباه بازی کردیم، بازیکنان تیم حریف ضعیف‌تر از بازیکنان تیم ما بودند که به برد رسیدیم و من در این برد نقش زیادی نداشتم. تنها بازیکنان ما با توجه به کیفیت و تجربه بالای خود توانستند در این دیدار به پیروزی برسند. در کل ایرادات زیادی داشتیم که باید برطرف شود. 

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره بازی پیش روی تیمش مقابل شیمیدر قم در هفته دوم رقابت‌ها گفت: ما هر روز در دو نوبت صبح و عصر سخت تلاش می‌کنیم تا بهترین خود باشیم، اما تازه شروع لیگ است و مطمئنا تیم‌های دیگر نیز این شرایط را دارند. به همین دلیل فعلا نمی‌دانیم دقیقا سرعت و کیفیت تیم‌ها در این هفته چه تغییری خواهد کرد. با این حال بازی مقابل شیمیدر بسیار سخت خواهد بود چرا که آن‌ها تیم خوبی هستند و مدعی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند. امیدوارم با هدفمندتر کردن تمرینات نتیجه خوبی مقابل شیمیدر کسب کنیم. 

هاشمی در مورد نقاط ضعف تیم مهرام تهران و شیمیدر قم برای بازی هفت دوم لیگ‌برتر بسکتبال نیز گفت: واقعیت این است که تنها نقطه ضعف تیم مهرام خود من هستم. به نظرم نمی‌توانم مسائل را به خوبی برای بازیکنان توضیح داده و آن‌ها را متقاعد کنم. با این حال تیم مقابل ما یعنی شیمیدر هم نقاط قوت و ضعفی دارد که نمی‌توان آن‌ها را رسانه‌ای کرد و تنها باید با طراحی تمرین مقابل نقاط قوت حریف ایستادگی کنیم و از نقاط ضعفشان استفاده لازم را ببریم. ما هم تیم خوبی داریم و با بیشترین توان بازی خواهم کرد. 

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان باتجربه‌ای چون صمد نیکخواه‌بهرامی توانسته‌اند تاثیرات مثبت خود را روی تیم مهرام بگذارند؟ اظهار کرد: مطمئناً صمد در تیم ما تاثیرات عمیقی داشته است. حتی در بازی مقابل ذوب‌آهن هم وقتی سه دفاع حریف مواظب نفوذهای صمد بودند او با پاس‌های خوب خود فضا را برای دیگر بازیکنان ما فراهم می کرد. تاثیرات روانی مثبت او روی تیم ما نیز بحث دیگری است. از نظر کیفی او یکی از بهترین ها بود و من نیز طبق معمول از او راضی هستم. در آینده حرف‌های زیادی از تیم ما خواهید شنید. 

هاشمی در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج بازی‌های هفه نخست، پیش بینی‌اش از سطح کیفی لیگ‌برتر امسال چیست؟ اظهار کرد: طبق چیزی که در ذهن بنده نقش بسته است، لیگ سختی را خواهیم داشت و هیچ یک از بازی‌ها راحت نخواهد بود. تیم‌هایی که بازیکنان خارجی گرفته‌اند به راحتی امتیاز نمی‌دهند و پنج تیم بالای جدول بازی‌های بسیار سخت و نزدیکی را پیش رو دارند. تفاوت زیادی میان تیم‌های مدعی وجود ندارد و همه در یک لول هستند با چند درصدی اختلاف سطح. 

سرمربی مهرام تهران درباره نیاز لیگ‌برتر ایران برای هفته‌های پیش رو گفت: با توجه به تجربه‌ام از هفته نخست مسابقات، امیدوارم مسئولان برگزاری رقابت‌ها، فدراسیون والیبال و کمیته داوران اقدامات کافی را از همین الان انجام دهند تا در مراحل بالاتر به دلیل حساسیت بیشتر مسابقات، شاهد حواشی زیادی نباشیم. باید تمهیدات قوی‌تری صورت گیرد و به عنوان مثال، باید نیروی انتظامی در سالن مسابقات وجود داشته باشد.

او افزود: درست است که در بازی گذشته اتفاقی رخ نداد، اما استاندارد این است که همه اقدامات ضروری صورت گیرد. سلامت‌بازی‌های لیگ‌برتر به جذب اسپانسرها کمک می‌کند. امیدوارم فضای بهتر و اقدامات لازم در سطح بسکتبال ایران را شاهد باشیم تا اتفاقات بدی هم رخ ندهد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha