۱۳۹۸-۰۸-۱۸ | ۰۹:۰۸
منبع: نمایندگی هرمزگان
بنادر مسافری قشم و بندرعباس تعطیل شد/ رفت و آمد به هرمز برقرار است

بنادر مسافری قشم و بندرعباس تعطیل شد/ رفت و آمد به هرمز برقرار است

هرمزگان (ایسنا) - به علت متلاطم بودن دریا صبح امروز مسیر دریایی قشم بندرعباس و بالکعس تا اطلاع بعدی متوقف شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرشهید باهنر و بنادر شرق استان گفت: مسیر دریایی از بندر شهید حقانی به جزیره هرمز باز و رفت و آمد در این مسیر برقرار است.
حمید رضا محمد حسینی افزود: علت تعطیلی بندر مسافری شهید ذاکری قشم افزایش سرعت باد، ارتفاع زیاد امواج و تلاطم دریا است.
به گزارش ایسنا، سرعت باد در جزیره قشم در ساعت ۰۷:۳۰ صبح: ۳۸ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج به بیش از یک متر رسیده است و وزش باد در دریای عمان و نیمه شرقی تنگه هرمز تا پایان وقت امروز و در تنگه هرمز و شرق خلیج فارس تا فردا بعد از ظهر ادامه دارد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها