• شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98092316661
  • خبرنگار : 71576

اردوی مشترک تیم ملی بوکس با نیجریه لغو شد؟/ گرجستان در صف انتظار!

اردوی مشترک تیم ملی بوکس با نیجریه لغو شد؟/ گرجستان در صف انتظار!

با توجه به درخواست مسئولان فدراسیون بوکس نیجریه از فدراسیون ایران مبنی بر به تعویق انداختن اردوی مشترک این دو تیم در تهران، باید دید این اردوی تدارکاتی لغو خواهد شد یا خیر.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود از ابتدای این هفته تیم ملی بوکس نیجریه با ورود به ایران اردوی مشترک خود با بوکسورهای ایران را به میزبانی تهران آغاز کند، مسئولان فدراسیون بوکس نیجریه با فرستادن نامه‌ای به فدراسیون ایران خواستار تغییر زمان این اردو شده‌اند. کادرفنی و فدراسیون بوکس ایران تصمیم گرفته‌اند در صورتی که تیم ملی نیجریه تا پایان هفته جاری وارد ایران نشود این اردوی مشترک را کنسل کرده و به فکر رایزنی جهت برگزاری اردوی دیگر باشند.

با این حال طبق ادعای فدراسیون ایران، مسئولان فدراسیون بوکس نیجریه اعلام کرده‌اند که تیم ملی این کشور تا سه‌شنبه هفته جاری وارد تهران خواهد شد چون این اردوی مشترک در برنامه‌های آماده سازی این تیم قرار دارد. مسئولان فدراسیون نیجریه به دلیل تعویق حضورشان در ایران، از فدراسیون ایران عذرخواهی کرده‌اند.

تیم ملی بوکس ایران در مسیر آماده سازی خود برای حضور موفق در رقابت‌های انتخابی المپیک قاره آسیا در چین و در بهمن ماه، یک اردوی مشترک ۱۰ روزه را با تیم ملی ترکیه در تهران برگزار کرد. اکنون باید دید این تیم آفریقایی نیز برای برگزاری اردوی مشترک با بوکسورهای ایران وارد تهران خواهد شد یا خیر؟ 

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران نیز در این مورد به ایسنا گفت: ما همه اقدامات لازم مبنی بر تهیه بلیت و ویزای این تیم را انجام داده بودیم و هیچ مشکلی برای حضور آن‌ها در ایران نبود، اما با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون، ضمن عذرخواهی از ما خواستند که زمان پرواز آن‌ها تغییر کند تا روز سه‌شنبه وارد ایران شوند. 

او افزود: البته با این حال ما به آن‌ها اعلام کردیم که اگر روز سه‌شنبه در ایران حضور نداشته باشند این اردو را لغو خواهیم کرد. با این حال به ما گفته‌اند که روز سه‌شنبه وارد ایران می‌شوند. به هر حال ما مسابقات و اردوهای تدارکاتی دیگری را مدنظر داریم که اگر این اردو لغو شود باید به آن‌ها فکر کنیم که از همین جهت به آن‌ها اعلام کردیم تا سه‌شنبه زمان دارند. 

رئیس فدراسیون بوکس در پایان گفت: مطمئن باشید که هیچ کم کاری از سوی ما انجام نگرفته و همه اقدامات را انجام داده‌ایم، حتی بازیکنان و کادرفنی ما منتظر استقبال از آن‌ها بودند که متاسفانه این تاخیر از سوی فدراسیون نیجریه اعلام شد. با این حال ما تیم ملی گرجستان را هم برای برگزاری اردوی مشترک مد نظر داریم که اگر نیجریه روز سه‌شنبه وارد ایران نشود با آن‌ها وارد مذاکره خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha