• چهارشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98092720509
  • منبع : نمایندگی همدان

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان:

بازگشایی راه‌های روستایی همدان و کبودراهنگ در حال انجام است

بازگشایی راه‌های روستایی همدان و کبودراهنگ در حال انجام است

ایسنا/همدان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از باز بودن تمامی راه‌های استان خبر داد و گفت: تمام راه‌های شریانی استان باز بوده و تعداد محدودی از راه‌های روستایی که بسته بودند نیز امروز بازگشایی می‌شوند.

حمید پرورشی‌خرم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته کل حوزه استان درگیر برف بود به‌طوریکه در برخی نقاط استان کولاک و مه گرفتگی نیز وجود داشت.

وی تصریح کرد: وجود کولاک و مه در برخی راه‌های استان محدودیت‌هایی را برای عملیات راهداری ایجاد کرده بود به‌طوریکه مجبور به اعمال محدودیت ترافیکی برای تردد تریلی‌ها در برخی نقاط از جمله گردنه اسدآبد و همه‌کسی شدیم.

پرورشی خرم با تأکید بر اینکه حجم بارش برف بسیار بالا بود، افزود: با توجه به اینکه حجم برف بسیار بالا بود مجبور به نگهداری راه‌های شریانی بودیم و پس از آن اقدام به بازگشایی راه‌های روستایی استان شد.

وی با بیان اینکه تعداد محدودی از راه های روستاهای شهرستان همدان و کبودراهنگ بازگشایی نشده است، خاطرنشان کرد: روز گذشته راه های حدود ۱۰ تا ۱۲ روستای شهرستان های همدان و کبودراهنگ بازگشایی نشده بود که از صبح امروز عملیات بازگشایی در حال انجام است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان درباره وقوع تصادفات در محورهای استان، بیان کرد: در هنگام بارش برف شرایط مشخص است و امکان دارد در مقطعی تردد به راحتی انجام شود اما در مقطع دیگری ممکن است رانندگان با کولاک مواجه شوند بنابراین در چنین شرایطی یک ترمز باعث واژگونی خودرو خواهد شد.

وی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر در زمان بارش با تجهیزات و سرعت حداقلی تردد داشته باشند و ادامه داد: شرایط ایجاب می‌کند با تجهیزات و سرعت حداقلی در محورها تردد داشته باشیم.

پرورشی خرم با اشاره به اینکه در عملیات راهداری از شن و ماسه استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در روز گذشته ۵۲۰ نیروی انسانی و ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha