• دوشنبه / ۹ دی ۱۳۹۸ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 98100906116
  • خبرنگار : 71145

ابومهدی المهندس: پاسخ به تجاوز آمریکا "بیرحمانه" خواهد بود

ابومهدی المهندس: پاسخ به تجاوز آمریکا "بیرحمانه" خواهد بود

نایب رئیس سازمان حشد شعبی نیروهای آمریکایی در عراق را به "پاسخی بی‌رحمانه" در واکنش به هدف گرفتن مقرهای حشد شعبی در الانبار تهدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، ابومهدی المهندس، نایب رئیس سازمان حشد شعبی در بیانیه‌ای کوتاه در واکنش به تجاوز آمریکا به مقرهای حشد شعبی در مرزهای عراق و سوریه گفت: خون شهیدان و زخمی‌ها هرگز هدر نخواهد رفت و پاسخ ما به نیروهای آمریکایی در عراق پاسخی سخت و بی‌رحمانه خواهد بود.

ابو مهدی المهندس قبلا نیز گفته بود، هواپیماهای اسرائیلی در کنار ناوگان هوایی آمریکا مقرهای نظامی در عراق را هدف می‌گیرند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۹ ۰۸:۳۴

برای من بسی سئوال انگیزاست که چرا کشورهای دنیا باید مستعمره سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا باشند؟ چرا دلار باید یک ارز رایج جهانی باشد؟ چرا تصمیم گیری های بنیادی برای دنیا توسط 5 کشور که آمریکا یکی از آنها است باید گرفته شود؟ چرا نخبگان جهان باید به بردگی علمی آمریکا در آیند؟ چرا سازمان ملل باید در چنگال آمریکا باشد؟ چرا اختیار قیمت گذاری و بازار فروش نفت خاورمیانه باید در اختیار آمریکا باشد؟ چرا آمریکا برای تمام دنیا باید برنامه ریزی کند و همه کشورها باید این برنامه های طراحی شده را اجرا کنند؟ ... متاسفانه سوریه، عراق و افغانستان در حال حاضر مستعمره مستقیم آمریکا هستند و تمام منابع خدادادی معدنی و نفتی و طبیعی این کشور ها در اختیار بهره برداری آمریکا است و ثروت این کشورها مستقیم به خزانه دارای آمریکا واریز می شود... من نمی دانم چرا مردمان آزاد این کشورها چگونه این ذلت را تحمل می کنند و به پا نمی خیزند.... در حال حاضر کشورهای اروپایی( آلمان - لهستان - رومانی - ترکیه و ...) و ژاپن، کره جنوبی، عربستان، امارات، قطر، آذربایجان، قزاقستان در حال حاضر با وجود پایگاه های نظامی آمریکا مستعمره نظامیان آمریکا هستند و همه هزینه های نظامی و بساط سکس و عیش و نوش را برای سربازان آمریکایی فراهم می کنند.... خدایا ! این جهان چرا از وجود افرادی نظیر باکری, متوسلیان, همت و تهرانی مقدم تهی شده است.... مهرداد رادمهر - فرزند کوچک ایران بانو

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۹ ۰۹:۰۲

امریکا نیازی به کمک اسراییل ندارد

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۹ ۰۹:۰۳

ابو مهدی همه مردم ایران منتظر حملات سخت وبیرحمانه شما به نیروهای جنایتکارامریکایی هستند.هیچ امریکایی نباید درعراق امنیت داشته باشد.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۹ ۱۸:۱۷

ملت ایران به فکر نان شب خودشان هستند. از طرف خودت حرف بزن نه ملت ایران . در این کشور همه شدن قیم ملت ایران و هر کسی هر فکر و اندیشه ای داره به نام ملت ایران ثبت می کنه.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۰ ۰۷:۵۸

خخخ

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۹ ۱۳:۲۶

یه مرد پیدا شد افرین

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۹ ۱۴:۴۶

چرا سیستم دفاع هوایی عراق را تقویت نمیکنید. تا کی شاهد کم کاری و کاهلی باشیم.