۱۳۹۸-۱۰-۲۵ | ۱۷:۱۲
آقاسی: وقتی تیم ۲ هفته کنار هم جمع می‌شود، نباید بیشتر از این انتظار داشت

آقاسی: وقتی تیم ۲ هفته کنار هم جمع می‌شود، نباید بیشتر از این انتظار داشت

بازیکن تیم ملی امید می‌گوید بازیکنان و کادر فنی این تیم تمام تلاش خودش را برای موفقیت تیم انجام داد.

به گزارش ایسنا، عارف آقاسی پس از پیروزی تیم ملی امید ایران برابر چین، اظهار کرد: امروز بازی خوبی انجام دادیم. در سه بازی هر چه داشیتم گذاشتیم و همه تلاش خود را انجام دادیم. شاید هر چه کادر فنی خواست را ما بد انجام دادیم چون کادر فنی تلاش خود را انجام داد.

وی افزود: در دیدار برابر ازبکستان حق ما برد بود و در دیدار برابر کره می‌توانستیم مساوی بگیریم. امروز هم می‌توانستیم با اختلاف چند گل به پیروزی برسیم. همه بازیکنان و کادر فنی تلاش خود را انجام دادند. وقتی تیم دو هفته کنار یکدیگر جمع می‌شوند، بیشتر از این انتظار نمی‌رفت. ان‌شاءالله در تیم ملی بزرگسالان بازیکنان موفق باشند.

انتهای پیام

آخرین اخبار ورزشی