۱۳۹۹-۰۱-۱۳ | ۱۲:۲۶
منبع: نمایندگی خراسان جنوبی
ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون مترمکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

در پی بارش‌های بهاری محقق شد؛

ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون مترمکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

خراسان جنوبی (ایسنا) - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: با بارش‌های هفته دوم فروردین‌ماه جاری حدود ۲۲ میلیون متر مکعب از رواناب و سیلاب در سازه‌های آبخیزداری استان ذخیره شد.

علیرضا نصرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی بارش‌های هفته دوم فروردین‌ماه جاری در تعداد حدود دو هزار سازه‌ آبخیزداری و آبخوانداری استان حدود ۲۲ میلیون متر مکعب از رواناب و سیلاب کنترل و ذخیره شد.

وی افزود: در سازه‌های آبخیزداری طبس ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب، طبس یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب، بشرویه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب، سرایان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب، سربیشه ۵۵۰ هزار مترمکعب، درمیان ۲۰۰ هزار مترمکعب، قاین دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب، نهبندان سه میلیون مترمکعب، خوسف ۴۵۰ هزار مترمکعب، زیرکوه ۳۰۰ هزار مترمکعب و بیرجند ۹۰۰ هزار مترمکعب، ذخیره شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: به این ترتیب حجم آبگیری سازه‌ها از ابتدای سال آبی به حدود ۴۵ میلیون مترمکعب رسیده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها