• جمعه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99012917157

فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

ارتش همواره در کنار مردم قرار داشته است

ارتش همواره در کنار مردم قرار داشته است

ایسنا/فارس فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید براینکه ارتش همواره در کنار مردم قرار داشته است، کارنامه این نیروی نظامی در تامین و حفظ امنیت کشور، کمک رسانی در مواقع بحران و همراهی با مردم در شرایط دشوار را بسیار درخشان دانست.

امیر سرتیپ ستاد ابوالقاسم رضایی، در مراسم رژه یگان‌های نمونه نظامی که در بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پادگان مرکز آموزش پیاده شیراز برگزار شد، با اشاره به اجرای رزمایش نظامی از یکماه گذشته توسط ارتش، خاطرنشان کرد که در ادامه این رزمایش، برنامه امدادرسانی توسط این نیروی نظامی در استان فارس انجام و بخشی از حقوق ارتشیان در این استان به صورت داوطلبانه، به محرومان و نیازمندان جامعه اختصاص یافته است.

این فرمانده نظامی ارتش با بیان اینکه تولد ارتش و روز ارتش هدیه امام راحل است که هر ساله این روز را جشن می‌گیریم، متفاوت بودن برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش امسال را یادآور و متذکر شد: امسال و با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رژه نیروهای نظامی متفاوت و با عنوان "رژه خدمت، یاوران سلامت" و با نمایش استعدادهای لجستیکی برگزار شد.

 فرماندهی ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: براین اساس امروز تجهیزات نظامی و تاکتیکی را نیاوردیم تنها خودروهایی که در بحث کمک‌رسانی در این شرایط حضور داشتند؛ در معرض دید قرار گرفته که از جمله آنها خودروهای جنگ نوین از جمله درخش ۶ و ۸، آمبولانس‌ها و آتش‌نشانی‌ها و دیگر خودروهای خدمت‌رسان است. این خودروها و تجهیزات در ۶ ناحیه تقسیم می‌شوند و در سطح شهر شیراز مخدمت‌رسانی می‌کنند. 

رضایی با بیان اینکه رژه امروز ادامه رزمایش لبیک است که از ۲۵ اسفندماه ۹۸ شروع شده و همچنان  ادامه دارد، افزود: "ارتش فدای ملت" همیشه شعار ماست و این لباس را هم پوشیدیم که امنیت را به ارمغان بیاوریم و در شرایط بحران نیز مانند شیوع کرونا در خدمت مردم هستیم. 

فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد همچنین اقدامات اجرایی شده از سوی ارتش در فارس و با هدف مقابله با کروناویروس را یادآور شد و اضافه کرد: برپایی ایستگاه‌های سلامت و پایش، برپایی تخت‌های نقاهتگاهی که بالغ بر ۱۰ هزار تخت در کشور و در استان فارس علاوه بر ۸۰۰ تخت در پادگان‌ها ۲۰۰ تخت هم با همکاری علوم پزشکی در ورزشگاه دستغیب قرار گرفته که از جمله اقدامات است و کماکان خدمت‌رسانی از سوی ارتش ادامه دارد. 

رضایی ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و هر جا که به ما مراجعه کردند از جمله اقدامات ارتش است علاوه بر آن در شهر شیراز کارگاه دوخت چتر ارتش به دوخت ماسک اختصاص پیدا کرده است. 

استاندار فارس نیز ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم موجب اقتدار نظام در صحنه‌های ملی و بین‌المللی و هم مدافع ملی و ملت است.

عنایت‌الله رحیمی با بیان اینکه ارتش شان و افتخار خود را در این می‌داند که تحت فرماندهی مقام معظم رهبری است و خودش را فدایی ملت و حافظ منافع مردم و کشور می‌داند، گفت: ارتش در صحنه‌های مختلف اعم از ۸ سال دفاع مقدس و در صحنه‌ها و حوادث طبیعی و انسان‌ساخت بدون تبلیغ و هیاهو خود را در خدمت مردم قرار داده و می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha