۱۳۹۹-۰۳-۱۳ | ۰۰:۰۳
منبع: نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد
خائیز مجددا شعله ور شد

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

خائیز مجددا شعله ور شد

کهگیلویه و بویراحمد (ایسنا) - مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمداز شعله ور شدن مجدد آتش سوزی جنگلها و مراتع منطقه حفاظت شده خاییز خبر داد.

اسدالله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بیش از ۴۰ نفر از نیروهای مردمی و  محیط زیست در حال مهار و خاموش کردن آتش هستند.

گفتنی است که آتش سوزی جنگلها و مراتع منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه که روز پنجشنبه ۸ خردادماه آغاز شده بود پس از تلاش های حدود ۸۷ ساعته صبح روز دوشنبه، ۱۲ خرداد ماه مهار و خاموش شد.

آخرین اخبار استان ها