• دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99041612255
  • خبرنگار : 71518

اختصاصی ایسنا

فیفا پرسپولیس را نقره‌داغ کرد/ پرداخت ۷۴۵ هزار دلار برای کالدرون و دستیارانش

فیفا پرسپولیس را نقره‌داغ کرد/ پرداخت ۷۴۵ هزار دلار برای کالدرون و دستیارانش

براساس رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باشگاه پرسپولیس جمعاً به پرداخت ۷۴۵ هزار دلار به مربیان سابق خود محکوم شده است.

به گزارش ایسنا، پس از جدایی گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس، این مربی به خاطر به موقع پرداخت نشدن مطالباتش قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرد و در نهایت هم برای احقاق حقوق خود شکایتی نزد فیفا برد.

با وجود اینکه چند ماهی این شکایت در فیفا مطرح بود اما حالا منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کردند، حکم پرونده کالدرون و دستیارانش شب گذشته به دست باشگاه پرسپولیس رسیده است.

بر همین اساس، فیفا در پرونده گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار معادل مابقی قراردادش و همینطور مبلغی بابت حق دادرسی محکوم کرده است.

فیفا همچنین در پرونده خواکین و والنسیا دو دستیار کالدرون نیز پرسپولیس را به ترتیب به پرداخت ۹۰ و ۷۵ هزار دلار محکوم کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۶ ۲۲:۵۴

پول مفت بیت المال رو میدن به کالدرون و بقیه آقا تا کی باید از پول مردم را حیف و میل کنید بدین دست مافیای ورزش و دلال ها وای بر ما با این مدیران دو ریالی و تیم های دولتی ما قهرمانی از هیچ‌تیمی در هیچ‌رده ای نمی خواهیم، به جای هزینه های جاری بابت جذب مربی و بازیکن، ورزشگاه اختصاصی برای تیم ها احداث کنن بعد با زیر ساخت درست وارد فاز حرفه ای شدن بشن.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۷ ۰۱:۱۱

دولت ها شفاف سازی کنند و بگویند چه اصراری به باشگاه داری دارند؟

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۷ ۰۴:۵۸

امیدوارم توی این وضع دلار و این وضع معیشتی مردم دولت دوباره پرداخت این هزینه ها رو بر عهده نگیره و کسانی که این جور قراردادها رو می بندن، خودشون مسوولیت پرداختش و یا احیاناً پرداخت نشدنش رو بپذیرن

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۷ ۰۸:۳۰

چرا در این شرایط بد اقتصادی باز هم باشگاه ها و فدراسیون ها مربیان و بازیکنان خارجی استخدام می کنند؟ این حق کودکان یتیم و ... است. من به شخصه راضی نیستم هیچ مدیری از حق عمومی خودم و دلارهای بیت المال برای مربیان و بازیکنان خارجی خرج کند.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۶ ۰۷:۵۱

پرسپولییسها نگران نباشن تا وزارت و دارن غم ندارن همه را پرداخت میکنه

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۵

امیدوارم اینبار دیگه از بیت المال برای پرداخت بدهی‌های پرسپولیس هزینه نشه والا گناهه؛ مردم گرسنه‌اند.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۷ ۰۹:۱۰

امیدوارم بدهی های استقلال و پولهایی که به بازیکنهای خارجی مثل دیاباته میده از جیب مردم و دولت نباشه استقلال چند برابر پرسپولیس دلار خرج کرده

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۲ ۲۱:۵۲

الان زنگ میزنم عمو هدایت حلش کنه

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۴ ۱۷:۳۷

پرسپولیس پول رو از اسپانسر میده. این استقلال هست که اسپانسر درست و حسابی نداره و دولت میده. سپاهانم که همه قهرمانی‌هاش از پول دولتی و مشکل‌دار هست.