• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 99070805717
  • منبع : هیئت دولت

بررسی آیین نامه اجرایی توسعه پوشش بیمه ای دستگاه های اجرایی در دولت

بررسی آیین نامه اجرایی توسعه پوشش بیمه ای دستگاه های اجرایی در دولت

وزارت کشور به استناد بند (چ) ماده ۱۳ قانون مدیریت بحران کشور، پیشنهاد آیین نامه اجرایی توسعه پوشش بیمه ای دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۲) قانون مدیریت بحران کشور را جهت سیر مراحل بررسی و تصویب، به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک ارایه کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، وزارت کشور به استناد بند (چ) ماده ۱۳ قانون مدیریت بحران کشور، آیین نامه اجرایی توسعه پوشش بیمه ای دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۲) قانون مدیریت بحران کشور را که با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی و با استفاده از نظر کارشناسان و نمایندگان دستگاه های اجرایی مربوطه تهیه شده، جهت بررسی و تصویب در دولت، به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک ارایه کرده است.

به موجب آیین نامه فوق، کلیه مؤسسات بیمه و صندوق های موضوع این آیین نامه موظفند حداکثر تا پایان برنامه ششم توسعه کشور، زمینه توسعه پوشش بیمه ای برای دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۲) قانون مدیریت بحران کشور از قبیل اشاعه فرهنگ مدیریت ریسک و بیمه، تأمین زیرساخت های مالی، سازمانی و انسانی مورد نیاز و تهیه و تدوین محصولات بیمه ای متناسب با مدیریت ریسک سوانح و حوادث را فراهم نمایند.

همچنین کلیه دستگاه های اجرایی موظفند به منظور ارتقای سطح تاب آوری خود، تمامی اموال بیمه پذیرشان را در برابر حوادث و سوانح، به قیمت کارشناسی نزد یکی از مؤسسات بیمه و صندوق ها، با رعایت اصول مندرج در این آیین نامه، تحت پوشش بیمه ای متناسب قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.