• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰۶:۳۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99071208779
  • خبرنگار : 71552

سرپرست دبیری فدراسیون شنا: برای برگزاری لیگ منتظر مجوزیم/ باید شرایط تمرین در کل کشور فراهم شود

سرپرست دبیری فدراسیون شنا: برای برگزاری لیگ منتظر مجوزیم/ باید شرایط تمرین در کل کشور فراهم شود

حمید اسکندریون گفت: هدف ما در حال حاضر این است که شرایط تمرین را برای شناگران کل کشور فراهم کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با ایسنا، در مورد پرداخت مطالبات شناگران تیم پرسپولیس اظهار کرد: هنوز متاسفانه پرداخت نشده اما قول‌هایی دادند. یکی از اهداف من هم این است که به محض اینکه در فدراسیون مستقر شدم تعاملاتی را با مدیر عامل پرسپولیس داشته باشیم تا بتوانیم مطالبات ورزشکاران را بگیریم و به آن‌ها تقدیم کنیم.

اسکندریون در ادامه در خصوص برگزاری لیگ‌های برتر شنا، شیرجه و واترپلو گفت: مکاتباتی را با تیم‌ها انجام دادیم که آماده باشند. در حال حاضر یکی از مهمترن اهداف ما در فدراسیون این است که شرایط تمرین را مهیا کنیم. باید ۲ تا ۳ ماه قبل از آغاز لیگ تمرینات شروع شود. هدف ما در حال حاضر این است که شرایط تمرین را برای شناگران کل کشور فراهم کنیم. بعد اگر شد به صورت متمرکز یا هر گونه که کمیته فنی تصمیم گرفت لیگ‌های شنا، شیرجه و واترپلو را برگزار کنیم.

وی در خصوص بازگشایی استخرهای سرپوشیده در این شرایط گفت: اصرار ما این بود که  در همین روزها استخرها بازگشایی شود اما موج سوم کرونا پیش آمد. با ستاد مقابله با کرونا مکاتبه کرده‌ایم تا مجوز بدهند. رشته‌هایی مثل کشتی مجوز گرفته‌اند و لیگ‌هایشان نیز برگزار شد. شنا کمی با سایر رشته‌ها متفاوت است ولی می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارهایی را آغاز کرد. تمرینات شروع شود و به امید خدا این رشته را احیا و زنده کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پاسخ به این سوال که امکان برگزار نشدن لیگ‌ها در این سال چقدر است گفت: همه چیز بستگی به شیوع این بیماری دارد. ما منتظر فرصتیم تا به امید خدا اگر فرصت خوبی فراهم شد لیگ ها را برگزار کنیم.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha