• دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99102921468
  • خبرنگار : 71451

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث تداوم انقلاب است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث تداوم انقلاب است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تداوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن هنرمند در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تداوم انقلاب اسلامی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: پیشرفت و اقتدار امروز کشور مرهون فداکاری‌های جامعه ایثارگر است، در همین راستا، تکریم و دلجویی از این بزرگواران یکی از کارهایی است که باید به‌صورت مستمر و ویژه در ایام دهه فجر از سوی دستگاه‌ها انجام شود.
وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا اجرای طرح تکریم از خانواده‌های معظم شهدا با برقراری ارتباط تلفنی تجربه خوبی بود که مایه دلگرمی خانواده‌هاست، ارتباط غیرحضوری با خانواده‌های معظم شهدا در کنار دیدارهای حضوری از سوی دستگاه‌های اجرایی گام موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم افزود: دستگاه‌های اجرایی، از تمام ظرفیت خود در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه استفاده کرده و اقدامات صورت گرفته در این راستا را در ایام دهه فجر اطلاع رسانی کنند.
حجت الاسلام هنرمند در ادامه گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید باشکوه و شایسته و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌منظور حفظ سلامت جامعه برگزار شود.
وی اعلام کرد: از برنامه‌های محوری این ایام گلباران مزار مطهر شهداست، بنیاد شهید و امور ایثارگران مقید است تا این برنامه حتی در دورترین نقاط استان برای گلزارهای تک مزاری نیز به صورت شایسته برگزار شود.
حجت الاسلام هنرمند برگزاری مراسم یادواره والدین معظم شهدا که دیگر در جمع ما نیستند را از ضرورت‌های امروز برشمرد و افزود: پاسداشت یاد و خاطره والدین معظم شهدا که به رحمت ایزدی پیوستند و در طول زندگی خود منشأ خیر و برکت برای نظام اسلامی بودند و تجلیل از بانوان ایثارگر که آمار بیش از 90 نفر را در استان قم شامل می‌شود، باید از طریق این کمیته پیگیری شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha