• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۲:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99111410662
  • خبرنگار : 71560

فیروزی بیان کرد

امام(ره)، رهبری و شهید سلیمانی از تاثیرگذارترین اشخاص تاریخ انقلاب اسلامی

امام(ره)، رهبری و شهید سلیمانی از تاثیرگذارترین اشخاص تاریخ انقلاب اسلامی

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای تداوم مسیر پیشرفت و جبران کاستی ها در ادامه راه انقلاب اسلامی، نیازمند وحدت بین مردم و انتخاب مدیران توانمند هستیم.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته، بیان کرد: اقدامات بسیار ارزنده ای در طول چهل سال عمر انقلاب اسلامی در حوزه سازندگی، توسعه و محرومیت زدایی در مناطق روستایی صورت گرفته که همچنان کار باقی مانده داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر اقدامات شایانی در حوزه راه، آب، جاده، خدمات بهداشتی و درمانی دنبال شده که البته همچنان کمبودها و نواقصی وجود دارد که باید دنبال شود. از دیگر ویژگی های ممتاز در کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی گسترش نفوذ اسلام و شیعه در سطح دنیا است.

نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح کرد: بحث امنیت پایدار از دیگر مولفه هایی است که انقلاب اسلامی در طول چهل سال به آن پرداخته و امروز در سطح دنیا از امنیت پایدار برخوردار است. امروز دشمنان انقلاب بعد از شکست همه توطئه ها، ترفندها، ایده ها و تهاجماتشان، مات و مبهوت مانده اند.

فیروزی در ادامه تاکید کرد: ما در حوزه پزشکی، فناوری و نوآوری تجربیات خوبی را در طول این سال ها کسب کرده و به دانش جدید دست یافته ایم و کشور از بسیاری از وابستگی ها در حوزه صنعتی و بهداشتی رهایی پیدا کرده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: برای تداوم مسیر پیشرفت و جبران کاستی ها نیازمند وحدت بین مردم و انتخاب مدیران توانمند هستیم. ان شاءالله در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری می توانیم به اهداف واقعی انقلاب در همه حوزه ها دست یابیم. از نظر بنده حضرت امام در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی و بعد از ایشان مقام معظم رهبری و امروز نیز اسوه شهید امنیت و ایثار، شهید سلیمانی از تاثیرگذار ترین اشخاص تاریخ انقلاب هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha